کد خبر: ۴۱۲۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات استقبال هموطنان را به همراه داشته است

​​گزارش عملکرد دستگاههاي خودپرداز بانک صادرات ایران طی آبان ماه بیانگر٩٦ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازي ٥هزار و ٣٣ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک ياد شده  برای افزايش رضايت مندي مشتريان، ضمن پایش و رصد عملکرد اين دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء كمي و كيفي عملکرد آنها را دستور كار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سريع و آسان را فراهم ساخته است.

شایان توجه است این بانک ١٢ درصد از دستگاههاي خودپرداز كل كشور را داراست كه از اين تعداد ٩٢١ دستگاه در تهران و ٤هزار و ١١٢ دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی كرده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.

اين گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ٤٠٣ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع  هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.

این گزارش مي افزايد: بانک صادرات ايران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه ، پرداخت اقساط و.... امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واريز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خيريه نظیر: موسسه حمايت از كودكان سرطاني(محك)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
دقیقا کدوم خدمات؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین