کد خبر: ۴۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
مراسم‌های دانشجویی به مناسبت روز 16 آذر

ممانعت از حضور خبرنگاران در سخنرانی علی مطهری در کرمان/لغو مناظره رحمانیان و رسایی در دانشگاه بوعلی‌سینا

سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شهید باهنر کرمان بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری که بیش از این برای حضور در مراسم روز دانشجو به دانشگاه شهید باهنر کرمان دعوت شده بود امروز (دوشنبه) در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد و به سوالات دانشجویان نیز پاسخ داد.

حضور نایب رئیس مجلس در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حالی صورت گرفت که از حضور خبرنگاران، رسانه‌های جمعی در جلسه سخنرانی علی مطهری ممانعت به عمل آمد و این سخنرانی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

پیش از این امام جمعه جیرفت و یکی از امامان جمعه موقت کرمان خواستار لغو سخنرانی علی مطهری در این شهر  شده بودند.

لغو مناظره رحمانیان و رسایی

همچنین مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از لغو مناظره مدیران مسئول روزنامه شرق و هفته نامه ۹ دی در این دانشگاه خبر داد.

 سروش بستان‌پیرا دوشنبه ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرار بود مناظره بین مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق و حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی امروز در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شود که به علت کارشکنی مسئولان دانشگاه بوعلی لغو شد.

وی تصریح کرد: بسیج طبق قانون مجوز هماهنگی با دانشگاه را داشته که برنامه پرسش و پاسخ با سخنرانی حمید رسایی برگزار شود اما با این وجود مسئولان دانشگاه مانع از برگزاری این نشست شدند.

براساس گزارش خبرگزاری ایسنا، وی افزود: چندین سال اجازه حضور و برگزاری برنامه از سوی تشکل‌ها در ۱۶ آذر به دانشجویان داده نمی‌شد امسال هم که از سوی وزارت علوم اجازه صادر شده، کارشکنی دانشگاه اجازه این برنامه را به ما نداد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین