کد خبر: ۴۱۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹

سخنرانی و تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاههای 31 استان کشور

برنامه های سخنرانی و تریبون آزاد در هفته جاری به مناسبت تکریم مقام دانشجو و ترویج فرهنگ استکبارستیزی با محوریت دانشجویان و فعالان دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، 16 آذرماه روز گرامیداشت یاد و خاطره سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ است؛ روزی که بعنوان نقطه عطف تاریخ آزادی خواهی و ضد استبدادی و ضد استعماری ملت ایران در تاریخ ثبت شده است.
دانشجویان و فعالان دانشجویی در دانشگاههای سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو با برگزاری برنامه های متنوع سخنرانی، تریبون آزاد و پرسش و پاسخ تلاش می کنند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، پیگیر آرمانهای این شهدا در عرصه عمل با ماهیت استکبار ستیزی باشند.
ویژه برنامه های روز دانشجو در حالی در سراسر کشور برگزار شد و کماکان ادامه دارد که دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور نیز تاکید کرد که به مناسبت روز دانشجو تمام برنامه ها و سخنرانی های دارای مجوز در حال برگزاری است.
محمدامین رضازاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درمورد انتشار اخباری مبنی بر لغو برخی از برنامه ها در روز دانشجو افزود: تاکنون تنها یکی از برنامه ها که دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانی مجوز صادر کرد اما دانشگاه مرکز آن استان نپذیرفت، لغو شده است.
وی یادآور شد: در برخی نقاط نیز ناهماهنگی هایی وجود داشته که درخواست ها برای برگزاری مراسم ها به مناسبت روز دانشجو دیرهنگام داده شد و هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده هرچند ممکن است این درخواست تایید شود.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر این که هیات نظارت دانشگاه ها مرجع صالح برای صدور مجوز برگزاری مراسم ها و سخنرانی ها در دانشگاه ها هستند، گفت: همچنین در برخی نقاط سخنرانانی مجوز گرفتند و آمادگی خود را برای حضور اعلام کردند اما مشکلاتی در تهران داشتند و نتوانستند برای سخنرانی حضور پیدا کنند.
ویژه برنامه های روز دانشجو در دانشگاهها و استانهای مختلف کشور:

**کردستان
روز دانشجو در کردستان با 6 برنامه ویژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیام نور مرکز سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و دانشکده فنی یزدان پناه همراه بود.
در این برنامه ها شماری از نمایندگان مجلس، روسای دانشگاههای استان و همچنین استاندار کردستان و فرماندار سنندج به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان سخنرانی کردند.
** اصفهان
در استان اصفهان پنج جلسه سخنرانی فرهنگی و سیاسی روز دوشنبه 15 آذردر دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان و فرهنگیان اصفهان برگزار شد.
جلسه سخنرانی عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما و عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با موضوع ' دانشجو و رسانه ' توسط جامعه اسلامی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد.
همچنین جلسه سخنرانی مصطفی معین وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، سخنرانی عزت الله ضرغامی در دانشگاه صنعتی اصفهان از سوی تشکل های اصولگرا ،سخنرانی مصطفی معین در دانشگاه هنر اصفهان از سوی انجمن اسلامی دانشجویی این دانشگاه ، سخنرانی عزت الله ضرغامی در همایشی با عنوان ' انقلابی بودن،انقلابی ماندن ' در دانشگاه فرهنگیان اصفهان روز گذشته 15 آذر برگزار شد.
در این راستا هیچ برنامه مجوز داری به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه های استان لغو نشد اما به گفته فعالان تشکل های دانشجویی مقرر بود سخنرانی مصطفی معین از سوی انجمن های اسلامی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شود که بدلیل عدم حضور آقای معین برگزار نشد.
**بوشهر
به مناسبت روز دانشجو ساعت 15 تا 17 روز سه شنبه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سخنرانی کرد.
**هرمزگان
در هرمزگان حسن عباسی فعال سیاسی با موضوع 'دانشجوی تراز اسلامی' روز 15 آذرماه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه هرمزگان سخنرانی کرد .
**بیرجند
به مناسبت 16آذر یکشنبه شب دو برنامه در بیرجند پیش بینی شد که برنامه نخست در دانشگاه دولتی بیرجند و نشست دیگری نیز در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد .
** خوزستان
سه نشست دانشجویی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه چمران و جندی شاپور اهواز برگزار شد.
اولین نشست دانشجویی روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام منتجب نیا در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ‌دومین نشست با حضور سید یاسر جرئیلی نویسنده و پژوشگر معروف در دانشکده مهندسی شهید چمران و سومین نشست نیز با حضور محسن رهامی و سعید عبادی از فعالان اصلاح طلب دردانشکده علوم شهید چمران برگزار شد.
همچنین یک نشست دانشجویی با حضور دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای خوزستان در دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزار شد.
** قم
حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی به دعوت بسیج دانشجویی در آیین اجتماع جوانان انقلابی، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در تالار فرهنگ پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم پیرامون موضوع فرجام برجام روز دوشنبه سخنرانی کرد.
سخنرانی علیرضا زاکانی فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در دانشگاه مفید برگزار نشد و روابط عمومی دانشگاه مفید قم علت آن را ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی ذکر و اعلام کرد که این دانشگاه امسال برنامه روز دانشجو ندارد.
همایش روز دانشجو با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز روز دوشنبه همزمان با روز دانشجو در همایش تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سخنرانی کرد .
همچنین قرار است علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق تهران درمجلس و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در روزهای 21 تا 23 آذرماه در دانشگاه پردیس فارابی قم سخنرانی کنند.
** مازندران
گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد .
همچنین همایش روز دانشجو با حضور علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دردانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد و در ادامه سیزدهمین یادواره شهدای دانشجو سوادکوه و سوادکوه شمالی و بزرگداشت ١٦ آذر روز دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بهشهر ، دانشگاه پیام نور مازندران با سخنرانی رئیس دانشگاه پیام نور ساری و سخنرانی استاندار مازندران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و در دانشگاه پیام نور شهرستان نکا نیز روز سه شنبه فرماندار نکا سخنرانی کرد.
قرار است به مناسبت روز دانشجو در مازندران سخنرانی ها با حضور اکبر اعلمی نماینده پیشین مجلس در دانشگاه مازندران و همچنین نبویان نماینده سابق مردم تهران و عضو جبهه پایداری در دانشگاه بابلسر ادامه یابد .
** زنجان
سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی اکبر اعلمی نماینده دور پنجم و ششم در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه زنجان برگزار شد.
محمد علی کامفیروزی عضو دانشجویی کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی کشور در دانشگاه زنجان نیز امروز سه شنبه سخنرانی داشت .
** گلستان
به مناسبت روز دانشجو جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان گرگان سخنرانی کرد.
** خراسان شمالی
در خراسان شمالی قرار بود حمید رسایی نماینده پیشین مجلس به میزبانی بسیج دانشجویی سخنرانی کندکه به دلیل برودت هوا و لغو پروازهای تهران-بجنورد، این سخنرانی انجام نشد .
** البرز
انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی به مناسبت روز دانشجو مناظره دانشجویی با موضوع سیاست خارجی؛ رابطه با آمریکا با حضور رضا نجابت دبیر سیاسی اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و هادی ذوالفقاری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علامه طباطبایی در کرج برگزار کرد.
** ایلام
شامگاه دوشنبه 15 آذر نشست بیم ها و امیدهای جنبش دانشجویی با سخنرانی احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی فعال سیاسی و استاد دانشگاه در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.
روز سه شنبه 16 آذر نیز آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با سخنرانی دکتر محمد حسن اصغرنیا عضو شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
** تبریز
مراسم روز دانشجو با سخنرانی احمد علیرضا بیگی در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد.
در شهرهای مراغه و خداآفرین نیز گزارش شد که روز دانشجو با سخنرانی و ویژه برنامه هایی گرامی داشته شد.
کوچک زاده و علیرضا بیگی نیز قرار است در دانشگاه تبریز سخنرانی کنند.
**سمنان
آیین گرامیداشت روز دانشجو روز سه شنبه با حضور شماری از دانشجویان و استادان و مسوولان در دانشگاه آزاد سمنان و شاهرود برگزار شد که سخنران این آیین در سمنان استاندار سمنان محمدرضا خباز و سخنران دانشگاه آزاد شاهرود ساعده سیما عضو هیات موسس شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب و مدیرمسوول گروه خبری پویش در دانشگاه آزاد شاهرود بود.
** همدان
گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه بوعلی سینای همدان با سخنرانی دکتر منصور غلامی رییس این دانشگاه روز سه شنبه برگزار شد .
در دانشگاه صنعتی همدان نیز ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان به مناسبت روز دانشجو سخنرانی کرد.
با دعوت بسیج دانشجویی نهاوند نیز مسوول واحد سیاسی سپاه استان همدان در کانون شهید باهنر نهاوند روز سه شنبه سخنرانی کرد.
در دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و آزاد اسلامی تویسرکان نیز فرماندار و رییس دانشگاه پیام نور تویسرکان سخنرانی داشتند.
مراسم روز دانشجو روز سه شنبه در دانشگاه پیام نور ملایر با سخنرانی مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد.
در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نیز ویژه برنامه های گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی و تریبون آزاد ادامه یافت .
مناظره ' زنده باد مخالف من' روز دوشنبه قرار بود بین مهدی رحمانیان مدیر مسوول روزنامه شرق و حمید رسایی هفته نامه 9 دی در محل دانشگاه بوعلی همدان برگزار گردد که بنا به اعلام معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان این مناظره به دلیل غیبت مدیر مسوول روزنامه شرق در همدان برگزار نشد.
** یزد
نشست ویژه روز دانشجو روز 14 آذرماه با سخنرانی حجت السلام آهنگران در تربیت معلم شهید پاک نژاد در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
همچنین روز سه شنبه سید محمدحسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دولت دهم در دانشگاه پیام نور یزد سخنرانی کرد .
** اردبیل
به مناسبت روز دانشجو رییس دانشگاه محقق اردبیلی کنفرانس خبری داشت و قرار است در دانشگاه آزاد نیز ویژه برنامه هایی برگزار شود.
** کرمانشاه
دوشنبه شب برنامه بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر محسن رهامی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با 'عنوان جنبش دانشجویی و رسالت آن ' در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
یکی دیگر از آیین های بزرگداشت روز دانشجو با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد .
**گیلان
مراسم روز دانشجو در گیلان در مراکز آموزش عالی این استان برگزار شد و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان نیز مراسمی با سخنرانی نجفقلی حبیبی فعال سیاسی اصلاح طلب در دانشگاه گیلان داشت .
**چهارمحال و بختیاری
سخنرانی احسان شریعتی با عنوان 'زیست سیاسی اجتماعی دانشجو' با دعوت جمعیت اسلامی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
حسین کاشانی پور مدیرکل پژوهش و آموزش شورای هماهنگی تبلیغات نیز با دعوت جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد سخنرانی داشت.
سخنرانی معاون بسیج دانشجویی کشور در دانشگاه شهرکرد با عنوان انقلابیون شهرکرد نیز با دعوت بسیج دانشجویی 15 آذرماه برگزار شد.
سخنرانی دکتر شاطرزاده در بروجن روز 16 آذرماه به دعوت بسیج دانشجویی بروجن انجام شد و قرار است هفته آینده نیز این برنامه ها با حضور علی مطهری ادامه یابد .
** کرمان
آیین نکوداشت روز دانشجو با عنوان بررسی مسائل دانشجو و دانشگاه عصر دوشنبه 15 آذر با سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد اما دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای سخنرانی مطهری اعلام کرد که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه از وی دعوت کرده و باید این برنامه توسط جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شود.
سخنرانی علی باقری معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه آموزش عالی بم به دلیل مشغله کاری سخنران، معرفی فرد جایگزین و زمان بر بودن دریافت مجوز جدید برگزار نشد.
** لرستان
برنامه سخنرانی استاندار در جمع دانشجویان دولتی دانشگاه لرستان در محل دانشکده علوم،سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و سخنرانی رئیس دانشگاه لرستان در روز دانشجو از ویژه برنامه های روز دانشجو در لرستان بود.
** آذربایجان غربی
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز سه شنبه مهمان دانشجویان دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه بود؛ این برنامه از سوی بسیج دانشجویی، تنها تشکل دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
حضور هوشنگ عطاپور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در دانشگاه پیام نور ارومیه برای سخنرانی در جمع دانشجویان این دانشگاه از جمله برنامه های روز دانشجو بود.
حضور اکبر اعلمی نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از دیگر برنامه های بود که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد.
قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در خانه ملت نیز امروز مهمان دانشجویان دانشگاه آزاد بوکان (مهاباد) بود.
سخنرانی اعلمی در این آیین ' بزنگاه های جنبش دانشجویی پس از انقلاب، اشتباهات استراتژیک و غفلت از مطالبه گری عدالتخواهانه و فساد ستیز' بود؛ این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه که تفکری همسو با دولت دارند، برگزار شد.
همچنین محمد صادق فتح اللهی استاد دانشگاه جامعه شناسی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان قرار است در دانشگاه ارومیه سخنرانی کنند.
برگزاری مناظره بین دکتر علی عبدالعلی زاده وزیر مسکن در دولت اصلاحات و وحید جلال زاده استاندار سابق آذربایجان غربی نیز روز چهارشنبه قرار است برگزار شود.
فاطمه راکعی نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا هفدهم آذرماه به دعوت انجمن دانشجویان ایران اسلامی در دانشگاه ارومیه حضور خواهد یافت . (سخنرانی راکعی از شانزدهم به هفدهم آذرماه موکول شده است).
** قزوین
روز یکشنبه چهاردهم آذر سخنرانی محمد صادق جوادی حضار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به دعوت جمعیت زنان مسلمان نواندیش در کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.
همچنین پانزدهم آذر ماه جلسه سخنرانی محمدصادق جوادی حضار و خانم شهربانو امانی نماینده ادوار پنجم وششم مجلس و مشاور سازمان حفاظت محیط زیست کشور به دعوت تشکل اسلامی انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه بین المللی امام خنینی(ره) و در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
دوشنبه پانزدهم آذر تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
درخواست انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با مخالفت مسئولان و هیات نظارت مواجه شده بود که پس از ورود مسئولان استان قرار است روز چهارشنبه 17 آذر ساعت 10 با حضور حکیمی پور عضو شورای شهر تهران در سالن علامه رفیعی دانشگاه برگزار شود.
** خراسان رضوی
مراسم روز دانشجو با سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی کشور در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
همچنین روز سه شنبه هادی قاسمی مدیر خبرگزاری دانشجو در دانشگاه پیام نور مشهد سخنرانی کرد.
جشن بزرگ دانشجویی با حضور فرماندار مشهد ساعت 12 روز سه شنبه در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار شد.
تریبون آزاد دانشجویی نیز از جمله ویژه برنامه های روز دانشجو در محوطه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد مشهد بود.
تریبون آزاد با موضوع نرمش قهرمانانه نیز ساعت 13 امروز سه شنبه در محل دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد.
ویژه برنامه روز دانشجو حوزه بسیج دانشجویی شهدای خیام نیز قرار بود ساعت 12 امروز در ساختمان معماری دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد برگزار شود که به علت ناهماهنگی در برنامه ریزی این برنامه برگزار نشد.
مناظره عباس سلیمی نمین و ناصر آملی قرار بود ساعت 12 امروز در محل آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود اما بخاطر دیرکرد در صدور مجوز برگزار نشد.
** سیستان و بلوچستان
سخنرانی احسان شریعتی به مناسبت روز دانشجو شنبه شب(13 اذر) در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان،‌نشست خبری علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان امروز 16 آذر برگزار شد.
گردهمایی دانشجویان نخبه دانشگاه های سیستان و بلوچستان با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های روز دانشجو در این استان بود .
** کهگیلویه و بویر احمد
سخنرانی سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب در همایشی با عنوان جوان انقلابی و مبارزه با فساد و اشرافی گری به مناسبت روزدانشجو در یاسوج برگزار شد.
سخنرانی ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
سخنرانی محمد علی آهنگران پژوهشگر دینی به مناسبت 16 آذر امروز ساعت 18 در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد در یاسوج برگزار شد.
** فارس
به مناسبت روز دانشجو پنج برنامه سخنرانی در استان فارس تاکنون برگزار شده و حداقل 2 برنامه دیگر برای روزهای آینده پیش بینی شده است.
محمد کیانوش راد اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت در دانشگاه شیراز،علیرضا زاکانی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در دانشگاه شیراز، بهرام پارسایی اصلاح طلب و سخنگوی فراکسیون امید مجلس در دانشکده فنی باهنر شیراز،فریدون عباسی دوانی اصولگرا در دانشگاه آزاد کازرون ،محمد نمازی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران در دانشگاه آزاد شیراز- صدرا در روزهای گذشته به مناسبت روز دانشجو سخنرانی داشتند.
همچنین قرار است روز چهارشنبه فریدون عباسی دوانی اصولگرا در دانشگاه صنعتی شیراز،،محمود صادقی اصلاح طلب و نماینده تهران در مجلس در دانشگاه شیراز سخنرانی داشته باشند.
** مرکزی
** در استان مرکزی همزمان با 16 آذر روز دانشجو همایش' اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی' با حضور احمد توکلی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد و در دانشکده علوم پزشکی اراک نیز رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی سخنرانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین