کد خبر: ۴۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

روش ساده و متفاوت خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل

وب سایت های معتبر زیادی در کشور، وجود دارند که برای خرید شارژ رایتل، همراه اول و ایرانسل، به سهولت می توان از آنها استفاده کرد که از جمله آنها می‌توان به ماهان شارژ (mahancharge.com) و ای شارژ (echarge.ir) اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

با گسترش اینترنت و امکانات الکترونیکی، ده‌ها روش برای خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول وجود دارد که می‌توان از روش های الکترونیکی مانند خرید از وب سایت های فروش شارژ ، کد های بانک ها و اپراتور ها، دستگاه های خودپرداز و کارت خوان ها و اینترنت بانک، جهت خرید شارژ اقدام نمود.

امروزه روش های الکترونیکی خرید شارژ به دلیل راحتی و در دسترس بودن، جای روش های خرید کارت شارژ فیزیکی را گرفته‌اند که یکی از بهترین و آسان‌ترین روش خرید شارژ سیم کارت های ایرانسل ،همراه اول و رایتل، استفاده از سایت های فروش شارژ مستقیم است.

فروشگاه های آنلاین معتبر زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که خرید شارژ ازماهان شارژ که یکی از معتبرترین آنهاست، از نظر قیمت و اطمینان و سرعت خدمات، مانند خوداپراتور های ایرانسل، همراه اول و رایتلاست.

همانطور که می دانید، تراکنش های مرتبط با خرید شارژ سیم کارت های اعتباری یا پرداخت قبض سیم کارت های دائمی در ایران، یکی از رایج‌ترین تراکنش های بانکی در بین همه اقشار جامعه است که در این بین، مبلغ قابل توجهی، به صورت وجه نقد و اسکناس، رد و بدل می شود.

با گسترش پوشش اینترنت روی سیم کارت های تلفن همراه، مبلغ و تعداد تراکنش های مرتبط با خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل، بیش از گذشته، رو به افزایش است.

به جز خرید از سایت های فروش شارژ، می توان از کد دستوری USSD جهتخرید شارژ مستقیم ایرانسل، با کد ستاره، هفت، هشت، نه، ستاره هزار مربع(#1000*789*) اقدام نمود که هیچ گونه نیازی به اینترنت یا گوشی هوشمند ندارد و به راحتی می توان جهت خرید شارژ مستقیم ایرانسل، رایتل و شارژ همراه اول اقدام نمود.

با وجود سایت خود اپراتور ها و بانک ها و کد های آسان، چه دلیلی برای خرید از سایر سایت ها وجود دارد؟

علت این است که خرید از سایر وب سایت های فروش شارژ، موجب توزیع شدن سود حاصل از فروش شارژ در بین همه فروشندگان شارژ می شود و از آنجا که اکثر صاحبان فروشگاه اینترنتی شارژ، نمایندگان معتبر ولی شخصی هستند، باعث توزیع درامد به شکل عادلانه تری در بین این فروشندگان می شود.

سایت‌های فروش شارژ، تا قبل از ظهور کدهای USSD، جزو پر فروش‌ترین کانال های فروش شارژ بوده‌اند که بعد از ظهور کدهای USSD بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی شارژ ایرانسل، از جمله ماهان شارژ، مجهز به سیستم USSD شدند و همانطور که اشاره شد، با استفاده از کد (ستاره هفت، هشت، نه، ستاره هزار مربع)، به راحتی و بدون نیاز به اینترنت، می‌توان جهت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، همراه اول و رایتل اقدام نمود.

از آنجا، که تعداد تراکنش های مرتبط با خرید شارژ بسیار بالاست، کسب و کار های متعددی، به فروش شارژ، می پردازند تا در این بازار وسیع، سهمی داشته باشند.در این میان، وب سایت های فروش کارت شارژ، در دسته مظلوم ترین فروشنده های شارژ هستند. زیرا تا قبل از ظهور USSD و تبلیغات گسترده شرکت های خصوصی و بانک ها، استفاده از کدهای USSD مثل (#1000*789*) - و بدون نیاز به اینترنت و بدون نیاز به گوشی هوشمند، بیشترین میزان خرید شارژ، از وب سایت های فروش شارژ، انجام می شد.

اغلب صاحبان وب سایت های فروش شارژ، از قشر غیر مرفه جامعه هستند، و خرید شارژ همراه اول، ایرانسل یا رایتل از آنها، موجب می شود، این سود های کلان حاصل از فروش شارژ، به جای روانه شدن به سمت یک یا چند شرکت خاص یا بانک ها یا وب سایت خود اپراتور ایرانسل یا خود اپراتور همراه اول، بین همه فروشندگان شارژ، پخش گردد که این امر، در کاهش اختلاف طبقاتی جامعه، نقش پر رنگی ایفا می کند.

وب سایت های معتبر زیادی در کشور، وجود دارند که برای خرید شارژ رایتل، همراه اول و ایرانسل، به سهولت می توان از آنها استفاده کرد که از جمله آنها می‌توان به ماهان شارژ (mahancharge.com) و ای شارژ (echarge.ir) اشاره کرد.

مزیت مراکز اینترنتی معتبر خرید شارژ مانند ماهان شارژ، این است که علاوه بر امکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و شارژ مستقیم رایتل در وب سایت، از کد های USSD نیز پشتیبانی می کنند و به راحتی می توان بدون استفاده از گوشی هوشمند یا اتصال به اینترنت، با کد دستوری (#1000*789*) جهت خرید شارژ یا خرید بسته های اینترنت، اقدام نمود. با خرید شارژ مستقیم ایرانسل، دیگر نیازی به وارد کردن کد پین شارژ 16 رقمی شارژ ایرانسل نیست و سیم کارت ایرانسل، به صورت خودکار، بعد از خرید، شارژ می شود.

به امید اینکه با خرید شارژ از سایت های معتبر، قدمی هر چند کوچک در راستای پخش سود حاصل از فروش شارژ، در بین همه فروشندگان شارژ، برداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین