کد خبر: ۴۱۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

توئیت پسر مورینیو که به مذاق کریس خوش نخواهد آمد

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبر ورزشی نوشت: اگرچه ژوزه مورینیو چند سال پیش هدایت رئال‌مادرید را در دست گرفت اما جالب است که سابقه همکاری او با باشگاه بارسلونا و مدت‌ها زندگی در این شهر، تأثیرش را روی فرزندانش گذاشته است.

پسر آقای خاص که سال‌های کودکی‌‌اش را در بارسلونا سپری کرده، از همان زمان هوادار سرسخت بارساست و در نتیجه طبیعی است که یکی از طرفداران لیونل مسی نیز باشد. حالا پسر مورینیو، سرمربی سابق رئال‌مادرید و سرمربی فعلی منچستریونایتد، با توئیت‌هایی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، جنجال زیادی به‌پا کرده است.

دقایقی بعد از اتمام دیدار دو تیم اوساسونا- بارسلونا که با برد قاطعانه ۳ بر صفر بارسا به پایان رسید، پسر آقای خاص، یکی از توئیت‌های مرتبط با این بازی را در صفحه توئیترش بازنشر کرد.

این درحالی بود که مسی نقش پررنگ و تأثیرگذاری در برد تیمش داشت. ستاره آرژانتینی ۲ گل از ۳ گل تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. این نکته از چشمان پسر مورینیو که یکی از هواداران سرسخت بارساست نیز دور نماند. به همین خاطر هم ژوزه جونیور آمار و توئیت منتشره توسط صفحه messi10stats@ که حاوی اطلاعات زیر بود را در صفحه توئیترش بازنشر داد:
بیشترین گل‌ها در سال ۲۰۱۶: مسی
بیشترین پاس گل‌ها در سال ۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در لالیگا ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
این یکی از آن پیغام‌هایی بود که پسر مورینیو در شبکه اجتماعی توئیتر، ریتوئیت کرد و مطمئناً به مذاق کریس رونالدو و هواداران تیم مادریدی خوش نخواهد آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین