کد خبر: ۴۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

بهروزی و سلطانی قهرمان و نایب قهرمان جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا شدند

سجاد بهروزی، وزنه بردار تیم ملی حفاری در رقابتهای جام باشگاه های آسیا سه مدال طلای وزن 69 کیلوگرم را به دست آورد. در این وزن حسین سلطانی از نیروی زمینی هم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه نخستین روز از رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا – قطرکاپ، رقابتهای وزن 69 کیلوگرم با حضور 7 وزنه بردار برگزار شد. طی آن عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی به نمایندگان ایران رسید.

در این وزن سجاد بهروزی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 125 و سپس وزنه 132 کیلوگرم را بالای سر برد تا باوجود از دست دادن وزنه 138 کیلوگرمی در سومین فرصت خود، باز هم مدال طلا را به دست بیاورد.

بهروزی در دوضرب نیز یکه تاز بود و با مهار وزنه های 151 و 165 کیلوگرم، با راحنی دو مدال طلای دیگر به اندوخته های تیم ملی حفاری اضافه کرد. بهروزی در آخرین حرکت دوضرب هم پشت وزنه 170 کیلوگرم ایستاد اما در مهار آن ناموفق بود تا به این ترتیب با حرنصاب مجموع 297 کیلوگرم به کار خود پایان دهد.

دیگر نماینده ایران در وزن 69 کیلوگرم حسین سلطانی بود که در یکضرب با حدنصاب 122 کیلوگرم، بعد از بهروزی به مدال نقره رسید.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری، سلطانی در دوضرب اگرچه کارش برای رقابت با سجاد بهروزی دشوار بود، اما از پس دیگر رقبای آسیایی به راحتی برآمد و با مهار وزنه 151 کیلوگرم در دوضرب، با اختلاف 34 کیلوگرم نسبت به حریف عربستانی اش روی سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد.

سلطانی ابتدا وزنه 141 را بالای سر برد و در ادامه موفق به مهار وزنه 151 کیلوگرم شد. او در آخرین فرصت دوضرب نیز پشت وزنه 157 کیلوگرم قرار گرفت اما نتوانست از داوران چراغ سفید دریافت کند. در این وزن علی الاباندی از عربستان با رکورد مجموع 239 کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین