کد خبر: ۴۱۴۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

ویسی: بازیکنانم قدر بازی کردن در سپاهان را می‌دانند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان تیمش قدر بازی کردن در سپاهان را می‌دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی‌های تراکتور و سپاهان همیشه زیبا، جذاب و دیدنی بوده است. اکنون امیر قلعه‌نویی که یکی از پرافتخارترین مربیان کشور است، مقابل پرافتخارترین تیم ایران قرار گرفته است که جذابیت‌های زیادی ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: ما برای بازی زیبا، دیدنی و جوانمردانه به تبریز آمده‌ایم و امیدوارم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

ویسی درباره نتایج پرنوسان این تیم در این فصل رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما نسبت به پارسال جوان تر شده و نتایج ما بدتر از پارسال نبوده است. ما سپاهان هستیم و بازیکنان‌مان قدر اینکه در سپاهان بازی می‌کنند را می‌دانند و برای سه امتیاز بازی می‌کنند.

وی افزود: برای بازی فردا یک امتیاز هم می‌تواند برای ما خوب باشد. نام سپاهان همیشه مثل تراکتور بزرگ بوده و  اینکه تیم را جوان کرده‌ایم، خواسته هیات مدیره باشگاه بوده است. هر دو تیم برای بردن به میدان می‌روند و این موضوع باعث می‌شود که فردا دیدار زیبا و دیدنی را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا،وی درباره وضعیت جوی تبریز گفت: اینکه بگویم تیمی به یک شرایط جوی عادت دارد، این فرضیه صحیحی نیست چرا که شرایط جوی برای هر دو تیم یکسان است و اینکه تیمی باخت را گردن آب و هوا بیندازد درست نیست. تراکتور هم زمین تمرین در اختیار ما قرار داده و از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت: من سه سال در این باشگاه بودم و هیات مدیره هم همه تفکرات من را قبول داشت. اما در پایان به من گفتند که در هر کجا که راحتی می‌توانی کارت را ادامه دهی و من از این تیم جدا شدم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین