کد خبر: ۴۱۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

سیمئونه: موقعیت های گل مهم تر از مالکیت توپ است

سرمربی اتلتیکومادرید موقعیت های گل را مهم تر از مالکیت توپ می داند.
آفتاب‌‌نیوز :
اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا با یک گل مهمانش لاس پالماس را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: سال 2016 برای ما سال عجیبی بود. اتلتیکو فصل گذشته در لیگ قهرمانان  فوق العاده عمل کرد و در این فصل مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان رساند. همچنین جام حذفی را خوب شروع کرد. درست است که در این فصل لالیگا در حد انتظار ظاهر نشدیم اما عملکردمان در سال 2016 در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد. هواداران از عملکرد تیم خشنود خواهند بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازی امشب اظهار کرد: بازی کاملی از شاگردانم دیدم. در نیمه نخست موقعیت های گل زیادی داشتیم. لاس پالماس در مالکیت توپ خوب عمل کرد و از این طریق می خواست به ما ضربه بزند اما موقعیت گل مهم تر از مالکیت توپ است. در حمله خوب کار کردیم و نتیجه یک بر صفر عادلانه بود.
او افزود: لاس پالماس در کناره ها خوب کار کرد. بازیکنان باهوشی در اختیار داریم که به خوبی می توانند از فضاها استفاده کنند. متاسفانه بیشتر موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.
سیمئونه در پایان گفت: سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. برای تیمی همچون ما پنج سال رقابت سخت بود. در لالیگا در شرایط خوبی قرار نداریم و باید وضعیت مان را بهتر کنیم اما تکرار می کنم بازیکنان باید به خود افتخار کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین