کد خبر: ۴۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳

معمای مرگ یک زن؛ حادثه یا قتل؟

مرد جوان در حالی به اتهام قتل همسر صیغه‌ای‌اش دستگیر شده که مدعی است ماجرا یک حادثه بوده و همسرش به‌دلیل برخورد سرش با زمین جانش را از دست داده است.
آفتاب‌‌نیوز : مرد جوان در حالی به اتهام قتل همسر صیغه‌ای‌اش دستگیر شده که مدعی است ماجرا یک حادثه بوده و همسرش به‌دلیل برخورد سرش با زمین جانش را از دست داده است.

به گزارش روزنامه همشهری، شامگاه سه‌شنبه گذشته 3مرد پيكر نيمه‌جان زن جواني را به بيمارستان طالقاني مشهد رساندند و از آنجا كه معاينات اوليه نشان مي‌داد او ضربه مغزي شده است، تلاش پزشكان براي نجات جان او آغاز شد. همزمان 3‌مرد جوان كه از وضعيت وخيم اين زن باخبر شده بودند، بيمارستان را ترك كردند و گريختند.

يك روز بعد وقتي تلاش پزشكان براي نجات زن جوان بي‌نتيجه ماند، او روي تخت بيمارستان جان باخت و از آنجا كه ماجرا مشكوك بود، قاضي احمدي‌نژاد، كشيك جنايي مشهد در جريان قرار گرفت. با حضور وي و كارآگاهان جنايي در بيمارستان مشخص شد كه زن جوان به‌خاطر ضربه‌اي كه به سرش وارد شده جان باخته و احتمالا به قتل رسيده است.

در ادامه و با كمك دوربين‌هاي مداربسته، تصاويري از 3مرد كه اين زن را به بيمارستان منتقل كرده بودند به‌دست آمد و مشخص شد كه آنها همسر صيغه‌اي اين زن و برادران او بوده‌اند؛ بنابراين قاضي جنايي دستور بازداشت آنها را صادر كرد و در ادامه 2برادر همسر مقتول دستگير شدند. چند ساعت بعد نيز متهم اصلي پرونده كه شوهر مقتول بود با مراجعه به دادسرا خود را تسليم كرد. اين مرد در تحقيقات به قاضي احمدي‌نژاد گفت: من و همسرم چند سال قبل به عقد موقت هم درآمديم. هر دوي ما پيش از آن از همسرانمان جدا شده بوديم و پس از عقد موقت، زندگي مشتركمان شروع شد.

او ادامه داد: ما در اين مدت مشكل خاصي نداشتيم تا اينكه شب حادثه، متوجه شدم كه همسرم حالش خوب نيست. او حالت تهوع داشت و وقتي ديدم حالش بد شده كمكش كردم تا دست و صورتش را بشويد اما در همين هنگام كنترلش را از دست داد و با سر به زمين برخورد كرد. پس از آن هر چه صدايش كردم، جواب نداد و من كه ترسيده بودم با برادرانم تماس گرفتم و درخواست كمك كردم. بعد هم او را به بيمارستان برديم و وقتي فهميديم حالش وخيم است، از ترس فرار كرديم.

اظهارات مرد جوان در حالي بيان مي‌شد كه تحقيقات كارآگاهان جنايي نشان مي‌‌داد كه اين مرد با همسرش اختلافات شديد داشته؛ طوري كه يك هفته قبل نيز با او درگير شده و در اين درگيري همسر او از ناحيه چشم مجروح شده بود. از سوي ديگر بررسي‌ها از اين حكايت داشت كه متهم و برادرانش پس از فرار از بيمارستان به خانه برگشته و آنجا را تميز و مرتب كرده‌اند كه اين مسئله نشان مي‌‌داد احتمالا قصد داشته‌اند رازي را مخفي كنند.

در چنين شرايط قاضي جنايي براي مرد جوان و برادران او قرار بازداشت موقت صادر كرد و قرار است امروز متهم اصلي براي باسازي صحنه به محل حادثه منتقل شود و شرح دهد كه چطور همسرش زمين خورده و ضربه مغزي شده است. تحقيقات براي كشف راز مرگ زن جوان همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین