کد خبر: ۴۱۴۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

بارش برف درمحورهای ۶استان

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: هم اکنون در محورهای ۶ استان شاهد بلرش برف هستیم و ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین نیمه سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم ‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران  از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان‌های آذربایجان  شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان در اکثر محورها، خراسان شمالی محور بجنورد-آشخانه و چمن بید-آشخانه، ارتفاعات کندوان و هراز بارش برف و در استان های گلستان و مازندران در اکثر محورها بارش باران و استان اردبیل محور اسالم-خلخال و زنجان محور زنجان-طارم و ارتفاعات استان گیلان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین، پونل_خلخال، سروآباد- پاوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین