کد خبر: ۴۱۴۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

فرماندار مشهد: هرگونه تجمع مقابل کنسولگری ترکیه غیر قانونی است

فرماندار مشهد اعلام کرد: هرگونه تجمع مقابل سرکنسولگری ترکیه و سایر مراکز وابسته به آن در مشهد غیر قانونی است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد رحیم نوروزیان یکشنبه شب در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا در زمینه فراخوان عصر امروز برخی از گروه های مشهدی مبنی بر تجمع مقابل سرکنسولگری ترکیه برای فردا (دوشنبه) افزود: هیچ فرد یا گروهی به منظور برگزاری تجمع در این رابطه، مراجعه و یا درخواستی از فرمانداری و مقامات مسئول نداشته است.

وی با بیان اینکه مرجع صدور مجوز راهپیمایی و تجمع ها، وزارت کشور و فرمانداری ها هستند، تصریح کرد: تاکنون هیچ مجوزی در این رابطه صادر نشده است و برگزاری هرگونه تجمع مقابل سرکنسولگری ترکیه در مشهد غیر قانونی است و با قانون شکنان با قاطعیت برخورد می شود.

برخی از گروه ها در روزهای اخیر در پی اقدام شهروندان ترکیه در تجمع اعتراض آمیز مقابل کنسولگری ایران در ترکیه اعلام کرده بودند که در اعتراض به این امر در مشهد مقابل سرکنسولگری ترکیه تجمع می کنند.

آنان اعلام کرده بودند به دلیل هم زمانی با ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص)برگزاری این تجمع به بعد از تعطیلی ها و دریافت مجوزهای لازم موکول می شود.

در همین رابطه، عصر امروز برخی از گروه ها در مشهد به صورت پیامکی و درشبکه های اجتماعی فراخوانی مبنی بر برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل سرکنسولگری ترکیه در این شهر در ساعت 15 عصر دوشنبه منتشر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
سلام
نفوذیها وعامل بیگانه دست بکار شده اند
هوشیاری همه را میطلبد
این زنگ خطر برای برهم زدن برجام وبرهم زدن امنیت پایدار ایران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
........ جاسوس اسرائیل را!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین