کد خبر: ۴۱۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

دستگیری هکر 17 ساله البرزی

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هکر نوجوان 17 ساله‌ای که بیش از 2 هزار سایت ایرانی و خارجی را هک کرده بود، در این استان دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بخشعلی کامرانی صالح افزود: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، با اقدامات اطلاعاتی و فنی رد پای هکری که اقدام به هک سایت‌های ایرانی و خارجی کرده بود، در کرج شناسایی و نامبرده دستگیر شد.

وی افزود: این هکر تعداد زیادی از سایت‌های متفرقه و برخی سایت‌های مراکز مهم را هک کرده و با هدف خودنمایی و مطرح کردن خود به عنوان یک هکر بزرگ به این سایت ورود کرده بود.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه هکرها به راحتی از طریق هک کردن گوش‌های تلفن همراه می‌توانند به تمام اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: بیشتر حملات مخرب در بخش فضای مجازی مربوط افرادی است که تمایل زیادی به استفاده به GPRS دارند وجود دارد که می‌طلبد هوشیاری لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش پلیس البرز،  وی افزود: گوشی تلفن همراه و رایانه‌های شخصی از یک سو و ارائه سرویس‌های متنوع در بستر شبکه‌های محلی و جهانی از سوی دیگر باعث شده که این روزها هکرها روزهای خوشی را سپری کنند که کاربران نباید زمینه را سواستفاده این افراد آماده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین