کد خبر: ۴۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

معرفی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته تعدادی فیلم سینمایی را برای پخش از شبکه‌های مختلف تدارک دیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «مریم مقدس»، «الله مزار»، «زنده‌باد میهن»، «صبح روز بعد»، «شکوفه‌های گیلاس»، «بلندای فرو دست»، «قصه داود و قمری»، «دزدان اسکیت سوار»، «انقلاب چین»، «دزدی که برای شام آمد»، «قدرت»، «ببر سفید»، «مکبث»، «پاندای قهرمان»، «مورچه‌ای به نام زی»، «دانشجویان دانشکده افسری ۱»، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه»، «جان سخت ۴»، «متخصص»، «شب طولانی»، «کفشاتو در نیار»، «مداد شمعی‌ها»، «گل ۲»، «ستاره آرزو»، «افق»، «پلیس بورلی هیلز»، «پاشنه بلند ۲»، «همه مردان رئیس‌جمهور» و «هشدار» پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم دی‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی، پنجشنبه ۲ دی‌ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی شبنم قلی‌خانی، پرویز پورحسینی، جعفر دهقان و محمد کاسبی آمده است: ۱۶ سال قبل از میلاد مسیح (ع) زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می‌شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می‌کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس درآورد، اما...

فیلم تلویزیونی «الله مزار» به کارگردانی محمد باقری نیکو، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بعد از ازدواج لانجان و لاله، جعفرقلی برادر لاله که با این ازدواج مخالف است، با لانجان بنای ناسازگاری می‌گذارد. آن‌ها عاقبت با هم درگیر می‌شوند و پس از این درگیری، لانجان می‌میرد. همه جعفرقلی را مسبب مرگ لانجان می‌دانند و جعفرقلی به زندان می‌افتد.

سحر سلیمانی، شرف النسا نیرومند، فرزاد رمضانی، سحر زحمتکش و رضا خدادادبیگی در فیلم «الله مزار» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «صبح روز بعد» به کارگردانی رابرت زمکیس، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره پیرمرد سرمایه‌دار و در عین حال، بسیار خسیسی است که زندگی بسیار سرد و ساکتی دارد و تنها چیزی که در دنیا برای او اهمیت دارد، جمع کردن پول و ثروت است. در مقابل جنبه‌های دیگر زندگی مانند هنر و عاطفه و هرچه به روح و اخلاق انسانی مربوط باشد، برای او بی‌ارزش و حقیر است.

فیلم سینمایی «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی نا اومی کاواسه، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با نقش‌آفرینی کِرِن کی کی، ماساتوشی ناگاسه و کیارا اوچیدا درباره مردی است که در یکی از شهرهای ژاپن رستوران کوچکی داشته و با پخت غذاهای محلی، کسب و کار محدودی را اداره می‌کند. روزی زنی مسن به او مراجعه و درخواست می‌کند اجازه دهد در رستورانش به کار مشغول شود. مرد که سن بالای زن را می‌بیند، موافقت نمی‌کند.

فیلم سینمایی «بلندای فرودست» به کارگردانی فئودور بوندارچوک، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی فئودور بوندارچوک و الِکسی کادوف، خواهیم دید: خوخول، وروبی و ریابا سه سرباز تازه‌کار روس هستند که بی‌خبر از اغراض و اهدافی که سیاستمداران و ژنرال‌های شوروی در سر دارند، به ناچار وارد ارتش می‌شوند تا دوره خدمت نظام وظیفه خود را سپری کنند. دسته‌ای که آن‌ها در آن قرار می‌گیرند، قرار است برای اعزام به افغانستان مهیا شود و آموزش ببینند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «انقلاب چین» به کارگردانی جکی چان، پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: گروهی از انقلابیون چینی با کمک چینی‌های مقیم خارج تصمیم می‌گیرند قیامی را برای نجات کشورشان از زیر سلطه امپراطوری خاندان چینگ برپا کنند. آنان با از جان گذشتگی و فداکاری سرانجام موفق شدند با کناره‌گیری امپراطوری چین از قدرت، به حکومت دوهزار ساله امپراطوری خاتمه دهند.

فیلم تلویزیونی «دزدی که برای شام آمد» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۰ روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فریدون که در محله به امانتداری شهره است، همه همسایه‌ها کلید خانه‌شان را به او می‌سپارند و به سفر می‌روند. در همین حین برادر زن سابقه‌دار او برای گذراندن تعطیلات به خانه‌اش می‌آید.

ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش، زهرا اویسی، مرجان شکوفکی و اردشیر کاظمی در فیلم تلویزیونی «دزدی که برای شام آمد» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قدرت» به کارگردانی بابی کولی، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: بالدو یکی از افسران ارشد نیروی پلیس است که مامور دستگیری فردی جنایتکار به نام گانکولی می‌شود. از آنجا که خود بالدو از طریق رشوه دادن به ماموران پلیس وارد دستگاه پلیس شده است و به‌خاطر همین موضوع مادر خود را از دست داده، پس از ورود و استخدام تصمیم می‌گیرد یکی از فاسدترین ماموران پلیس هند شود تا بتواند از این طریق درستکاری و صداقت را به نیروهای پلیس آموزش دهد.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «ببر سفید» به کارگردانی کارن شاخنازاروو، پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در جنگ میان آلمان نازی و شوروی، آلمان از تانکی مصطلح به ببر سفید استفاده می‌کند که توانایی و مهارت آن در میدان نبرد، ارتش شوروی را متحیر می‌سازد. ارتش شوروی بارها تلاش می‌کند تا به این تانک افسانه‌ای که با قدرت بسیار همه چیز را از بین می‌برد، اما خود از بین نمی‌رود، دست یابد و از تکنولوژی‌اش آگاه شود.

گراسیم آرخیپوو، الکساندر باخوو و ویلمار بری در فیلم «ببر سفید» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مکبث» به کارگردانی جرمی فریستون، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیسون کانری، گراهام مکتاویش و هلن باکس نال آمده است: مکبث و بانکوئو، اشراف‌زاده‌های اسکاتلندی، صاحب مقام و منصب هستند. روزی سه ساحره پیش‌گو بر سر راه آن دو ظاهر می‌شوند و به آن‌ها می‌گوید که چه سرنوشتی در انتظارشان است. مکبث پادشاه را به قتل می‌رساند و خود بر تخت پادشاهی می‌نشیند.

شبکه پنج سیما

انیمیشن «مورچه‌ای به نام زی» به کارگردانی اریک دارنل، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آن نیز آمده است: زی مورچه‌ای است که از روزمرگی زندگیش خسته شده و دیگر دوست ندارد یک کارگر جزیی باشد. او جایش را با دوستش که سرباز است عوض می‌کند و در جنگ با شته‌ها تنها بازمانده گروه می‌شود و از او تقدیر می‌شود؛ ولی ژنرال مندیل که قرار است با پرنسس ازدواج کند، نمی‌خواهد که او حرف بزند.

فیلم سینمایی «دانشجویان دانشکده افسری ۱»، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اندری چادوو، ایوان استبانوو، الکساندر گلوبو و پاول ولوژتوو خواهیم دید: سه پسر نوجوان هستند که هر یک به شکلی وارد نیروهای آموزشی ارتش شده‌اند تا در کلاس‌های چتربازی حرفه‌ای ارتش شرکت کنند. میشکا که یک بچه بی‌سرپرست و دزد است، با دزدیدن وسایل پیوتر مجبور شده که در آموزشگاه حضور پیدا کند. کوتوف که پدربزرگش ژنرال ارتش است، سعی دارد تا راه او را ادامه دهد. پیوتر که فرزند چترباز و ارتشی کشته شده، تمام آرزویش ادامه راه پدرش است.

فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی هریسون فورد، کیت بلانشت و شیلا لابیوف آمده است: در فضای جنگ سرد بین روسیه شوروی و غرب، دکتر ایندیانا جونز که استاد پاره‌وقت باستان‌شناسی دانشگاه است در جریان ماجراجویی که انجام می‌دهد پی می‌برد که ...

شبکه تماشا

فیلم سینمایی «جان سخت ۴» به کارگردانی لن وایز من، پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۲۰ از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آن با بازی بروس ویلیز و تیموتی البغانت آمده است: جان مک کین و یک هکر جوان برای گرفتن توماسن گابریل خرابکار تلاش می‌کنند.

فیلم سینمایی «متخصص» به کارگردانی مایکل وینز، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۲۰ از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «شب طولانی» به کارگردانی علی معصومی، پنجشنبه ۲ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم روایتگر قصه زنی به نام لیلا است که چند سال پیش همسر قاچاقچی‌اش کشته شده است و او هنوز از تبعات این مسأله رنج می‌برد. او برای بردن زهرا، دختر کوچک و بیمارش بر سر کارش در کارخانه ریسندگی نمی‌رود. همین مسأله باعث شده تا در آستانه اخراج از کارش قرار گیرد .از طرفی شخصی به نام جلال، سرپرست کارگران کارخانه که فردی متأهل است خواستگار لیلا است.

سارا بهرامی، مهدی حسین‌پور، نورالدین اعلمی و سمیه خدایار در فیلم تلویزیونی «شب طولانی» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «کفشاتو در نیار» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آن آمده است: دختر جوانی قصد ازدواج دارد، اما در مقایسه زندگی خود و خانواده و نامزدش با زندگی افراد دیگر دچار تردید می‌شود و قصد دارد با کسی ازدواج کند که وضعیت مالی بهتری دارد، اما برادرش در پی تحقیقاتی متوجه می‌شود که خواستگار پول‌دار زن دارد.

ژیلا آل رشاد، مهران نائل، فرحناز منافی ظاهر، ساناز نظری و محرم زینال‌زاده در فیلم تلویزیونی «کفشاتو در نیار» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «مداد شمعی‌ها» به کارگردانی فرانک گلادستون، پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: مداد شمعی‌ها و نقاشی‌های بن دنیای خودشان را دارند. پادشاه که یک نقاشی ناتمام است، می‌خواهد خودش را رنگ کند، اما ...

فیلم سینمایی «گل ۲» به کارگردانی ژاومه کویت سرا، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکـه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: باشگاه رئال مادرید به‌خاطر نیروی کمی که در حمله کردن و زدن گل به تیم مقابل داشت، از یک جوان اسپانیایی به نام مونس که در نیوکاسل انگلستان بازی می‌کرد، دعوت کرد تا در تیم بازی کند، در زندگی پرهیجان او، کودکی عکسی به او نشان داد و گفت من برادر تو هستم و باعث دردسرهایی برای او شد.

فیلم سینمایی «ستاره آرزو» به کارگردانی تام راجر، راستی میلز و لیز هولزمن، جمعه سوم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: وکو تلاش می‌کند تا خرج عمل خواهرش را فراهم کند و تنها راهی که به نظرش می‌رسد این است که از ستاره آرزو درخواست کمک کند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «افق» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور، جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: بعد از فتح اسکله الامیه عراق توسط رزمندگان دفاع مقدس، در جریان عملیات شناسایی اسکله الامیه دوست و همرزم نصرت به شهادت می‏رسد. رادارهای دشمن در رطوبت زیاد از کار می‌افتند.

سید جواد هاشمی، جهانبخش سلطانی، حمید صالحین و مهرزاد نوشیروانی در فیلم سینمایی «افق» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پاشنه بلند ۲» و «پلیس بورلی هیلز۲» پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۱۷:۱۵ و ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌روند.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پلیس بورلی هیلز۲»، «همه مردان رئیس‌جمهور»، «هشدار» و «پلیس بورلی هیلز۳» جمعه سوم دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۵:۳۰، ۱۷:۱۵ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین