کد خبر: ۴۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

امیداوری وزیر ورزش به صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی 2018

وزیر ورزش و جوانان در یادداشتی ضمن ابراز خرسندی از جایگاه تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) ابراز امیدواری کرد تیم کشورمان، جواز حضور در جام جهانی 2018 را کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 «مسعودسلطانی فر» امروز (جمعه) در یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده ، آورده است: تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین رده بندی سال ٢٠١٦ فیفا ، همچنان پر فروغ و با شکوه در رده نخست بهترین های آسیا ایستاد و امیدوارم بچه های خوب ایران با صعود مقتدرانه به جام جهانی دل میلیونها ایرانی را در سراسر جهان شاد کنند.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد که هر هفته از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر مسائل تیم ملی هستم.

به گزارش ایرنا،تیمملی فوتبال ایران که شرایط ایده آلی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه دارد در آخرین رده بندی سال 2016 فیفا در رتبه نخست آسیا و 29 جهان قرار گرفت.
سلطانی فر در ادامه این یادداشت با ابراز شادمانی از شندین خبر بهبودی «ابوالفضل آرمیده» کشتی گیر نوجوان کشورمان، آورده است: خبر بهبودی معجزه آسای نوجوان عزیز و ملی پوش کشتی ایران را از رسول خادم (رئیس فدراسیون کشتی) شنیدیم. واقعا از صمیم دل امیدوارم روزی این نوجوان پر تلاش را با نام زیبایش «ابوالفضل» بر سکوی المپیک ببینم.
«آبوالفضل آرمیده» عضو تیم کشتی نوجوانان ایران که چند صباحی با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کرد در روزهای اخیر با تلاش های انجام شده به بهبودی نسبی دست یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین