کد خبر: ۴۱۵۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

معاون امور راهبردی رهبر انقلاب: ما به جای تهران در حلب می‌جنگیم

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با جنگ نیابتی دشمن در داخل کشور مواجه هستیم و دشمن به دنبال آن است که در داخل با عوامل نفوذی خود ایجاد اختلاف و دوگانگی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرلشکر 'مصطفی ایزدی' شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل در مصلی این شهر افزود: دشمن با ایجاد اختلاف می خواهد ما را از مسیر تعالی دور کند و برنامه حساب شده ای برای این کار دارد.
وی بیان کرد: دشمن از گذشته تا به امروز موج های عملیاتی مختلف سامان داده است که آخرین آن، حرکات دشمن از جمله شبیخون فرهنگی ،جنگ نرم و نفوذ است که درصدد پیاده کردن آن است.
وی تصریح کرد: قضیه برجام که حکمت و نکات رهبر فرزانه انقلاب را در آن دیدیم و نیز کاری که شیطان بزرگ در قبال آن کرده و خود را رسواتر کرد همه دیدیم که این هم جزو موج آخر عملیات دشمن است.
سرلشکر ایزدی به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن تجربه دارد اشاره کرد و گفت: داعش و جبهه النصره که زیر نظر آمریکا و انگلیس خبیث هستند هدفشان به جان هم انداختن امت اسلامی است و فقط رژیم صهیونیستی منافع آن را می برد.
وی اظهار کرد: امروز با افتخار می بینیم که حلب سوریه از دست عناصر وابسته به استکبار آزاد می شود و این آزادی آغاز انهدام حرکت جدید استکبار و جنگ نیابتی در منطقه است.
معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و آن بصیرتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند را مدنظر داشته و راه شهیدان را ادامه دهیم.
وی با بیان این که ما به جای تهران در حلب می جنگیم ؛ افزود: استقامت ما باعث شکستن همه موانع خواهد شد همان گونه که در حوزه های مختلف کارهای بزرگ توسط فرزندان این کشور در حال اجراست.
سرلشکر ایزدی به تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: به گفته رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء با تکمیل سه طرح مهم بزودی شاهد درآمد 40 میلیارد دلاری آن ها برای کشور خواهیم بود.
4 دی ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل نامگذاری شده است. در این روز که عملیات کربلای 4 آغاز شد و رزمندگان گردان امام محمدباقر(ع) شهرستان آران و بیدگل به عنوان خط‌ شکن در آن حضور داشتند، 38 رزمنده از جمله دو سردار شهید آران و بیدگل به شهادت رسیدند.
شهرستان آران و بیدگل با تقدیم 824 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس به نسبت جمعیت ؛ رتبه نخست ایثارگری را در کشور دارد.
آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین