کد خبر: ۴۱۵۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

اشک ها و لبخندها / تلخ ترین قهرمانی نیم فصل پرسپولیس/گزارشی از خداحافظی اجباری ستاره های سرخ

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل سیاه جامگان مشهد موفق شد بدون در نظر گرفتن مسابقه تراکتورسازی با نفت تهران، به مقام قهرمانی نیم فصل لیگ برتر برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل سیاه جامگان مشهد موفق شد بدون در نظر گرفتن مسابقه تراکتورسازی با نفت تهران، به مقام قهرمانی نیم فصل لیگ برتر برسد.
 
عصر امروز برانکو بهترین ترکیب ممکن را به زمین فرستاد تا سرانجام حسین ماهینی و رامین رضاییان هر دو راضی به نظر برسند. رضاییان نیز موفق شد اولین گل خود را در فصل جدید وارد دروازن حریف کند تا با سه پاس گل و یک گل زده از بازیکنان موثر این فصل سرخپوشان باشد.
 
همه این تفاسیر اما با چندین اتفاق منفی در باشگاه، به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و شاید بتوان گفت تلخ ترین قهرمانی نیم فصل تاریخ لیگ برتر برای سرخپوشان پایختت رقم خورد.
 
امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای گذراندن دوران مقدس خدمت سربازی از دانشگاه انصراف دادند تا بازیکن سرباز شوند و حالا تراکتورسازی منتظر این دو بازیکن موثر است. نوراللهی به دلیل کسری خدمت فقط تا پایان فصل بازیکن تراکتور خواهد بود و بعد از آن می تواند به پرسپولیس بازگردد اما امید عالیشاه که در فصل گذشته و همین فصل تا پیش از مصدومیت بازیکن اصلی تیم بود نیز به یکباره تصمیم گرفت از دانشگاه انصراف داده تا تیم رقیب پرسپولیس یعنی تراکتور را تقویت کند.
 
این که تیم صدرنشین باید به اجبار تیم رقیبش را در آستانه کسب افتخاری بزرگ برای هر دو تیم، یک باشگاه باید به اجبار تضعیف و دیگری به اجبار تقویت شود قطعا ایراد کار را مشخص می کند! شما در نظر بگیرید مسی به اجبار باید به تیم رقیب برود! واکنش مسی در قبال این انتقال اجباری چه خواهد بود؟!
 
اما نکته ای باعث شد تا حواشی این اتفاقات بیش از پیش شود، علی اکبر طاهری روز گذشته در مصاحبه ای نسبت به جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه موضعگیری کرد و در خلال صحبت هایش به موضوعی اشاره کرد که جای پیگیری دارد. او گفته بود:«چالش بزرگ ما این است که چرا باید یکسری از دلال‌ها این چرخ و گردونه را بچرخانند؟ چرا سرنوشت فوتبال این مملکت به جای فدراسیون و دیگر مراجع فوتبال باید در قهوه‌خانه‌ها یا فروشگاه‌های کفش و کتانی رقم بخورد؟!»
اگر اخبار پرسپولیس را از ابتدای فصل دنبال کرده باشید، حدس زدن نام صاحب این فروشگاه کفش و کتانی سخت نیست. کسی که در فصل گذشته به بسیاری از ستاره های پرسپولیس نزدیک شده بود و همواره در اردوهای پرسپولیس حاضر می شد و عکس یادگاری می گرفت. صحبت از شهروز پاشاکی، است. او که اوایل فصل مغضوب مسئولان باشگاه پرسپولیس واقع شد و از حضور در تمرینات و اردوهای پرسپولیس منع شد. پاشاکی متهم است که در انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به آلانیا اسپور ترکیه دست داشته است. اتهام جدید او از سوی پرسپولیسی ها، دست داشتن در انتقال احمد نوراللهی و امید عالیشاه به تراکتورسازی به عنوان نقش اول این ماجراست.

 
این فرد که رابطه خانوادگی با علی کریمی دارد، در دفاع از خود اظهار داشت: متاسفانه آقایان مشکل مدیریتی خودشان را با این صحبت ها پوشش می دهد. چرا باید این اتفاقات را گردن دیگران بیندازد؟ من نه ایجنت هستم و نه دلال. اگر مدرکی دارند رو کنند. صمیمی ترین دوست من رضا نورمحمدی است که الان نیم فصل است بیرون مانده است. 
 
باید دید آیا زوایای بیشتری از این انتقال روشن خواهد شد یا خیر. در هر صورت برانکو دو بازیکن اصلی خود را در میانه فصل از دست داد و با رفتن احتمالی انصاری به لیگ چین، این ناراحتی بیش از پیش خواهد شد.
منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
اینقدر آش شوره که با یک نکذیبیه نمیشه سروته قضیه رو هم اورد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین