کد خبر: ۴۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

احساس دردمندی در قبال آلام جامعه کاهش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران گفت: در جامعه کنونی عمل به ارزش های دینی کم رنگ شده است و در قبال آلام جامعه احساس دردمندی کمی داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، علیرضا یونسی در نشست تخصصی «جهان عاری از خشونت و مفهوم دیگری» که در محل سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری برگزار شد،  اظهار کرد: در دوران رئیس جمهوری سابق زمانی که تئوری پردازان اداره جامعه سلطه مطلق غرب را برجهان اعلام کردند، طرح گفت وگوی تمدن ها حرف جدیدی در مدیریت جوامع بیان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، گمشده جامعه ما را معنویت، اخلاق، فضیلت، عفت و عدالت به معنای حقیقی کلمه عنوان کرد و افزود: علم امروز نتوانسته انسان را اقناع کند و ما باید به اصالت حقیقی انسان بازگردیم و خودمان را متصل به نور مطلق کنیم.

یونسی با تاکید بر عمل به فرامین قرآن کریم در جامعه، اضافه کرد: در جامعه کنونی عمل به ارزش های دینی کم رنگ شده است و در قبال آلام جامعه احساس دردمندی کمی داریم؛ فساد و پارتی بازی در جامعه وجود دارد و فرهنگ غرب با فیلم های زشت و دنیای ناجوانمردانه که جز فساد ثمره دیگری ندارد، در حال گسترش است.

وی با بیان لزوم گسترش سیاست های اخلاقی در همه افراد جامعه، گفت: سیاست دولت روحانی، اشاعه پاکی، صداقت، دوری از ظلم و ناجوانمردی در جامعه است و به همین دلیل بحث حقوق شهروندی از سوی دولت مطرح شد.

یونسی با اشاره به موضوع برجام که اقدام ارزشمند جهانی و پیروزی بزرگ سیاسی برای ما به ارمغان آورد، افزود: اصول و منفعت ملی  ما بر این موضوع دخیل است و باید برروی آن متحد باشیم چون هیچ راهی جز اتحاد نداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اجراکردن اقدامات زیربنایی و اساسی برای پیشرفت جامعه، تصریح کرد: باید بپذیریم که در قبال هم استانی های خودمان مسئولیت و رسالت داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین