کد خبر: ۴۱۶۱۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
عکس‌هایی تازه از قبایل ناشناخته در جنگل‌های آمازون

این افراد به شیوه ۲۰ هزار سال پیش زندگی می‌کنند+تصاویر

ما در عصری زندگی می‌کنیم که فضانوردان به ماه می‌روند اما در برزیل افرادی هستند که به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که بشریت هزاران سال پیش زندگی می‌کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- «ریکاردو اتاکرت» اشاره می‌کند که احساس می‌کرده ‌وارد دنیایی شده بود که نقاشی‌ای از قرن گذشته در آن انجام شده بود. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه «ایندیپندنت» با انتشار تصاویری تازه از یک قبیله آمازون‌نشین می‌نویسد: «در قرن بیست و یکم هنوز هم هستند افرادی که نوع زندگی‌شان متعلق به دوران نوسنگی است. عکاس برزیلی با وضوح بالا از بالای یک بالگرد در ارتفاع پایین با پرواز بر روی اعضای قبیله‌ای بومی در جوردائو یکی از جنگل‌های ناحیه آمازون در نزدیکی مرز برزیل و پرو از ساکنان این جنگل عکسبرداری کرده است.» 

این افراد به شیوه ۲۰ هزار سال پیش زندگی می‌کنند+تصاویر

عکاس این مجموعه می‌گوید: «در قرن بیست و یکم نمی‌توانستید هیچ ارتباطی میان آنان با دنیا امروز مشاهده کنید. این افراد به شیوه ۲۰ هزار سال پیش زندگی می‌کنند. این احساس قدرتمندی بود چون آنان مانند اجداد خود زندگی می‌کنند.» 

این روزنامه همچنین اشاره می‌کند که در اوایل سال جاری نیز عکس‌های فوق‌العاده‌ای از قبیله‌ای بومی به یانومامی در نزدیکی آمازون در نزدیک مرز برزیل و ونزوئلا منتشر شده بود که حدود ۳۰۰ نفر اعضای قبیله را تشکیل می‌دادند. مواد غذایی مصرفی آنان موز و ذرت بود.. 

ایدیپندنت اشاره می‌کند که ما در عصری زندگی می‌کنیم که فضانوردان به ماه می‌روند اما در برزیل افرادی هستند که به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که بشریت هزاران سال پیش زندگی می‌کرده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
اين لختايي كه نشون داديد جنسيتشون معلوم نيستا
آمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
قدیمی ترین اثرات از انسان هوشمند مربوط به 8000 سال پیشه نه 20000 سال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
عجب! تو شهرای صنعتی ما هم خبری نیست خب هرکی یجوری خوشه . حداقل برای نداشتن یه مازراتی ناقابل دلشون نمیسوزه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
0
هستند افرادی هنوز افلاطونی روش تفکرشان است در جامعه مدرن رای هم می دهند .
هنوز برخی سخنرانی ها منطق صغرا و کبرا در استدلالشان است وبدون مطالعه بیولوزی و انسان شناسی شنوندگانشان از منطق فازی و هدایت عاقبت بخیری محرومند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین