کد خبر: ۴۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

جنایت هولناک در پس پرده آتش سوزی عمدی در بیرجند

مرد شیشه ای که پس از قتل 2 نفر در بیرجند؛ به یکی از شهرستان های خراسان رضوی متواری شده بود دستگر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، چهارم آذر ماه 95 بود که خبری مبنی بر مرگ مشکوک و آتش سوزی منزلی در خیابان شهید جنایت هولناک در پس پرده آتش سوزی عمدی در بیرجندبرگی بیرجند به پلیس اعلام شد که مأموران کلانتری 13به همراه تیم ویژه پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

با تلاش چند ساعته مأموران و گروه آتش نشانی شعله های آتش خاموش شد اما در این سانحه مادر و دختر خانواده جان خود را از دست دادند و پدر خانواده به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان اعزام شد.

از آن جایی که وقوع حادثه غیرعادی به نظر می رسید بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی ، پزشکی قانونی و آتش نشانی قرار گرفت.

تحقیقات میدانی تیم رسیدگی کننده حاکی از آن بود که فوت مادر و دختر کاملا غیر طبیعی و آتش سوزی نیز عمدی است که پس از تأیید وقوع قتل رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

** سرنخ های پلیسی حاکی از قتل با انگیزه سرقت داشت 
سرتیپ مجید شجاع ،فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در رابطه با این پرونده گفت: با مشخص شدن وقوع قتل در این حادثه و اعلام مفقودی خودروی صاحبخانه ، فرضیه قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت و دستگیری قاتل یا قاتلان این جنایت توسط کارآگاهان وِیژه قتل پلیس آگاهی پیگیری شد .

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان تمامی افرادی که به منزل جان باختگان رفت و آمد داشتند شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور دقیق و فنی مورد بازجویی قرار گرفتند که در نهایت فردی 22 ساله که از شب حادثه مفقود شده بود به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بررسی های پلیس حاکی از این بود که متهم متواری به سیستان و بلوچستان گریخته و خودروی سرقتی را فروخته است.

سردار شجاع گفت:خودروی سرقت شده در نهبندان توسط پلیس شناسایی و کشف شد و با اعزام مأموران پلیس آگاهی به سیستان و بلوچستان محل اختفای متهم شناسایی شد که متهم قبل از رسیدن مأموران از مخفیگاه خود متواری شد .

وی اظهار داشت:متهم که تغییر چهره داده بود و هویت جعلی داشت با سرقت های پیاپی و جابجایی های مداوم قصد پنهان شدن داشت که با اعلام پلیس خراسان رضوی مبنی بر دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری و سرقت در یکی از شهرستان های این استان شناسایی و پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شد.

سردار شجاع افزود: متهم مظنون به قتل به پلیس آگاهی استان منتقل شد و بازجویی های پلیس از او آغاز شد که به قتل مادر و کودک 11 ساله با انگیزه سرقت اعتراف کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین