کد خبر: ۴۱۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

4 کاپیتان سرخ علیه پرسپولیس

با حضور دو بازیکن سرباز در تراکتورسازی از جمع پرسپولیسی‌ها، تعداد بازیکنان سابق این تیم در تبریز به 4 نفر خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
با حضور احتمالی احمد نوراللهی و امید عالیشاه در تراکتورسازی، در اتفاقی جالب توجه 4 بازیکن کاپیتان پرسپولیس در ترکیب تیم تبریزی حضور خواهند داشت.

محسن بنگر، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و محمد نوری چهار بازیکن از جمع پرسپولیس خواهند بود که در نیم فصل دوم در تراکتورسازی حضور خواهند داشت و برابر تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.

با حضور این بازیکنان در تراکتورسازی بازیکنان مشترک در دو تیم به 28 نفر خواهد رسید که در ادامه اسامی آنها را مشاهده خواهید کرد:

عباس کارگر، کیان طهماسبی، اسماعیل حلالی، علی باغمیشه، یونس باهنر، کریم باقری، ناصر فرشباف، مهدی تارتار، کوروش برمک، عارف محمدوند، محمد نصرتی، علی علیزاده، علی کریمی، جواد کاظمیان، سید مهدی سیدصالحی، نبی‌الله باقری‌ها، میثم بائو، کریم انصاری‌فرد، قاسم دهنوی، فرزاد حاتمی، مهرداد پولادی، عباس آقایی، فرهاد خیرخواه، محمد نوری، محسن بنگر، فرشاد احمدزاده، احمد نور اللهی و امید عالیشاه

دو تیم در فصل جدید نیز بازیکنانی با حضور مشترک در تراکتورسازی و پرسپولیس را دارند. محسن بنگر، امید عالیشاه، محمد نوری، فرزاد حاتمی، احمد نوراللهی و فرشاد احمدزاده بازیکنانی هستند که سابقه بازی در هر دو تیم را دارند. از این جمع 4 بازیکن سابقه بستن بازوبند کاپیتان پرسپولیس را در کارنامه دارند.

سروش مرد 29 می شود؟

سروش رفیعی اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی می شود و با دریافت کارت پایان خدمتش به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود که نامش در لیست برانکو ایوانکوویچ نیز برای نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفته است. در صورت نهایی شدن مذاکرات در خصوص حضور این بازیکن در پرسپولیس او به بازیکن 29‌ام مشترک در بین دو تیم تبدیل خواهد شد.

نکته جالب اینکه در نیمکت دو تیم نیز دو مربی‌ای حضور دارند که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه داشته اند. کریم باقری و رحمان رضایی به عنوان کمک مربیان دو تیم، سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتورسازی را در کارنامه دارند.

به گزارش ورزش سه،پیش از این نیز فرشاد پیوس، رضا وطن خواه و نادر باقری از اعضای کادر فنی تیم تراکتورسازی سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس را در کارنامه داشته‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
بنظربنده بازیکنان پرسپولیسی تراکتور بابت زرنگی باشگاه و نگهداشتن سروش بایستی باشگاه را با بازی خود تحت فشار قرار دهند . تا همه چیز را برای خود نخواهد و اختیار بازیکن را به خودش واگذار کند .تا هر جا خواست برود . دوفصل مجانی از همه بازیکنان خوب کار میکشد و بعد هم آزادشان نمیگذارد گویا ملک طلق آقایان هست اینها هستند که با ریش و صورت حق بجانب از اندک روزنه ها سوء استفاده میکنند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
جونت رو هم میگیرند......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین