کد خبر: ۴۱۷۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

ماتئوس: بایرن قهرمان نشود دست مایه خنده خواهد شد

اسطوره سابق بایرن مونیخ معتقد است که این تیم چاره‌ای جز قهرمانی در لیگ ندارد، در غیر این صورت با هجمه‌ای از تمسخر روبرو خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بایرن مونیخ که بهترین بازیکنان فوتبال آلمان را در اختیار دارد در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و انتظار می‌رود که این تیم هر سال بتواند قهرمان لیگ آلمان شود. آنها امسال رقیب جدی به نام لایپزیگ دارند که هزینه خیلی کمی در مقایسه با بایرن داشته، اما فقط سه امتیاز از این تیم کمتر دارد.

لوتار ماتئوس درباره بایرن مونیخ در فصل جاری، گفت‌: اگر بایرن مونیخ نتواند امسال قهرمان شود، مورد هجمه‌ای از تمسخر قرار خواهد گرفت. یک تیم دیگر برای قهرمانی چه می‌خواهد؟ اگر با این تیم یک مربی نتواند قهرمان بوندسلیگا شود، کارنامه‌اش زیر سوال می‌رود. گواردیولا در سه سال گذشته بایرن مونیخ را قهرمان آلمان کرد و نشان داد که قهرمانی آسان است. بوندسلیگا همیشه برای بایرن در اولویت است و الان همه انتظاری جز قهرمانی در بوندسلیگا را ندارند و همه هواداران بایرن منتظر قهرمانی در اروپا هستند و آنها قهرمانی تیم‌شان در لیگ را حتمی می‌دانند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از نشریه اشپیگل،ماتئوس در پایان گفت‌: من بی صبرانه منتظر شروع نیم فصل دوم بوندسلیگا هستم. خوشحالم که امسال بایرن مونیخ رقیب جدی مثل لایپزیگ  دارد. این که قهرمان فوتبال آلمان در زمستان تعیین نشد جای امیدواری و خوشحالی دارد. این برای فوتبال و هواداران خوب است و البته برای بایرن که باید بداند برای قهرمانی تلاش کند. من البته می دانم مربی جدید به تیم آمده و زمان می‌برد که او جا بیفتد. بازیکنانم نیاز به زمان دارند. چهار قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا کمی انگیزه‌ها را کم می‌کند، اما ما این را در بازیکنان بایرن شاهد نیستیم و این نشان می دهد که شرایط حرفه‌ای در تیم حکفرما است که بازیکنان از موفقیت سیر نمی‌شوند.

بایرن مونیخ در اولین دیدار دور برگشت برابر فرایبورگ بازی خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین