کد خبر: ۴۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
در نخستین روز از سال نو میلادی انجام شد

دیدار آتش‌نشانان با اسقف اعظم کلیسای ارامنه+تصاویر

در نخستین روز از سال نو میلادی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی به همراه تعدادی از معاونانش در کلیسای ارامنه حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
ظهر امروز تعدادی از آتش‌نشانان برای تبریک سال نو میلادی به کلیسای ارامنه در مرکز تهران رفته و با اسقف اعظم این کلیسا دیدار و گفتگو کردند.

سعید شریف‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران پس از ادای احترام به یادبود مقام شهدای ارامنه که در حیاط این کلیسا قرار دارد، اظهار کرد: پیروان ادیان مختلف و هموطنان مسیحی به تعبیر سعدی از اعضای یک پیکرند و سال‌هاست که ایرانیان با اقوام و ادیان مختلف به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: همین که تعدادی از شهدای کشور ما را شهدای ارامنه و اقلیت‌های مذهبی شامل می‌شوند نشان می‌دهد که ایرانیان در دفاع از تمامیت ارضی و کشور خود با یکدیگر متحد بوده و در این راه جان خود را نیز نثار می‌کنند.

شریف‌زاده با بیان اینکه نجات جان انسان‌ها اصلی‌ترین اولویت آتش‌نشانی است، گفت: مسیر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همواره در آتش نشانی باز بوده و آتش‌نشانان در سال‌های اخیر شهدای بسیاری را برای نجات جان شهروندان تقدیم جامعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا،در ادامه این دیدار اسقف اعظم سبوه سیکیسیان نیز اظهار کرد: آتش‌نشانان انسان‌های شریفی هستند که همواره در نجات جان انسان‌ها خود را به خطر انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی حرفه‌ای مهم و حساس است، گفت: آتش‌نشانان جان انسان‌های بسیاری را نجات داده‌اند و ارزش و پاداش نجات انسان‌ها در تمام ادیان ارزش والایی دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین