کد خبر: ۴۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

کشف زمین‌خواری 10 میلیارد ریالی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی و رفع تصرف اراضی جنگلی به میزان 3293 مترمربع در شهرستان «بهشهر» خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«سیدمحمود میرفیضی» افزود: در راستای برخورد و مقابله با زمین‌خواران و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی از دست سودجویان، در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی از سوی فردی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی، متهم به زمین‌خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری منابع طبیعی شهرستان دریافتند، متهم با تخریب اراضی جنگلی و تصرف اراضی ملی به میزان سه هزار و 293 متر مربع، اقدام به ساخت و ساز های غیرمجاز در آن کرده است.

میرفیضی ارزش ریالی اراضی تصرف شده را 10 میلیارد و 200 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و با حضور دادستان ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی تخریب و اراضی تصرفی جنگلی به دامان طبیعت برگردانده و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین