کد خبر: ۴۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

دستگیری قاتل دختر ۱۵ساله درکمتر از ۶ ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که دختری 15 ساله به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از 6 ساعت پس از وقوع این حادثه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ" ستار خسروي" گفت: ساعت 8 و 30 دقيقه صبح روز گذشته 14 دي ماه پدر و مادري از اهالي حومه شهر اصفهان به كلانتري محل مراجعه و از مفقودي دختر 15 ساله خود خبر دادند كه بلافاصله تحقيقات تخصصي ماموران و كارآگاهان پليس آگاهي جهت يافتن اين دختر نوجوان آغاز شد.

وي افزود: سرانجام با جستجوهاي صورت گرفته در ساعت 14 بعد از ظهر جسد دختر در حالي كه براثر خفگي به قتل رسيده بود در حاشيه محل سكونت وي كشف شد كه بلافاصله با اطلاع از اين موضوع تحقيقات براي شناسايي قاتل يا قاتلين در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: كارآگاهان در جريان تحقيقات با به دست آوردن سرنخ هايي از قاتل توانستند كمتر از 6 ساعت پس از وقوع حادثه اين فرد كه جواني 25 ساله از اهالي محل سكونت دختر و داراي سه فقره سابقه كيفري بود را در حال فرار از منزلش دستگير كنند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: پس از دستگيري متهم تحقيقات از وي در حضور بازپرس ويژه قتل انجام گرفت كه در نهايت وي به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان كرد كه او را به زور به محل كشف جسد كشانده و سپس به قتل رسانده است.

به گزارش پايگاه خبري پليس،رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد: تحقيقات جهت كشف ابعاد اين پرونده و علت و انگيزه هاي وقوع قتل توسط قاتل در دست بررسي است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین