کد خبر: ۴۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

موج‌گرفتگی راننده بلدوزر مین‌زدایی در قصرشیرین

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان قصرشیرین از موجی گرفتگی راننده یک دستگاه بلدوزر مین زدایی بر اثر انفجار مین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
نعمت الله نازپرورده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه راننده یک دستگاه بلدوزر مین زدایی حین پاکسازی مناطق آلوده شهرستان بر اثر انفجار مین دچار موج گرفتگی شد.

وی در خصوص چگونگی این حادثه، گفت: دستگاه بلدوزر در نزدیکی پاسگاه تنگاب نو مشغول بازنگری زمین های آلوده بود که یک مین سطحی از تیغه های آن رد شده و زیر قسمت شنی دستگاه منفجر می شود. متاسفانه این امر موجب موج گرفتگی راننده بلدوزر شده که هم اکنون اقدامات درمانی برای این فرد در حال انجام است.

نازپروده تصریح کرد: متاسفانه مین زدایی همواره خطرات خاص خود را دارد و افرادی که کار خنثی کردن مین را انجام می دهند می دانند که اولین اشتباه، آخرین اشتباه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه هنوز مناطقی از شهرستان قصرشیرین و مناطق نفت شهر و سومار آلوده هستند، افزود: متاسفانه برخی مین ها بر اثر سیل یا رانش زمین و بعضا توسط حیوانات جابه‌جا شدهاند و به مناطق دیگری برده شده اند که این امر قدری کار مین زدایی را دشوار کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین