کد خبر: ۴۱۸۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

سقوط مرگبار بالابر در بابل

سخنگوی اورژانس بابل از کشته یک نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط بالابر در ساختمان شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی بابل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی غلام نیا روشن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  در طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵بابل مبنی سقوط بالابر در ساختمان در حال ساخت در شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی گزارش شد. پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۶ دقیقه بر درصحنه حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو کارگر که مشغول کار بودند از طبقه پنجم با بالابر به طبقه دوم ساختمان مجاور سقوط کردند.

سخنگوی اورژانس بابل یادآور شد: متاسفانه یکی از کارگران که مرد ۴۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپرد و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت اما با این حال به بیمارستان منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم مؤثر نبود.

 این مسئول گفت: در این حادثه مرد ۳۲ ساله هم دچار شکستگی سر، صورت و کتف شد و تکنسین‌ها پس از اقدامات پزشکی وی را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین