کد خبر: ۴۱۹۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

گروگانگیران کودک ۱۰ ساله پس از هفت ساعت دستگیر شدند

با بررسی‌های صورت گرفته در نهایت گروگانگیران و گروگان این پرونده را در خارج از شهر و در یکی از دشت‌های زراعی شناسایی و دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: کودک ۱۰ ساله‌ای که توسط دو گروگانگیر در آران و بیدگل ربوده شده بود پس از هفت ساعت با شناسایی متهمان به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش مهر، سرهنگ مسعود سپهوند  در خصوص گروگانگیری روز دوشنبه در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: این اتفاق عصر روز دوشنبه به نیروی انتظامی شهرستان گزارش شد و پیگیری پرونده در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گروگانگیران دانش آموز دختر ۱۰ ساله را در راه بازگشت از مدرسه گروگان گرفته و طی تماس تلفنی با خانواده وی و درخواست مبلغی پول آنها را از این اتفاق آگاه می‌کنند، افزود: خوشبختانه خانواده این کودک در نخستین اقدام نیروی انتظامی را از این اتفاق آگاه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه با ورود نیروی انتظامی گروگانگیران شناسایی و اقدامات مورد نیاز برای دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در نهایت گروگانگیران و گروگان این پرونده را در خارج از شهر و در یکی از دشت‌های زراعی شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه عملیات شناسایی و بازداشت گروگانگیران در آران و بیدگل حدود هفت ساعت به طول انجامید، افزود: از این رو از خانواده‌ها درخواست داریم که مسیر خانه تا مدرسه و یا دیگر مراکز آموزشگاهی فرزندانشان را در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی و در محیط‌های پرتردد انتخاب کنند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در این پرونده دو گروگانگیر دستگیر و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز به مراجع قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین