کد خبر: ۴۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
فرکی:

با پرسپولیس نه، با تیم ملی بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت فردا با پرسپولیس که به نوعی تیم ملی است بازی می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل قرعه خوبی نصیب ما نشد و پنج هفته اول نتایج قابل قبولی گرفتیم اما در سه، چهار بازی خارج از خانه پذیرای حریفان بودیم و در دور برگشت امیدوارم بتوانیم از شرایط میزبانی بیشتری استفاده کنیم. در اولین گام برابر پرسپولیس قرار می‌گیریم که تیم بسیار خوبی است.

وی در ادامه گفت: شرایط سختی را نسبت به نیم‌فصل اول سپری کردیم اما آن شرایط را تحمل کردیم تا خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم. باید برابر تیمی قرار بگیریم که نیم‌فصل اول قهرمان شده است. تیم بسیار خوبی است البته استقلالی‌ها از حرفم ناراحت نشوند زمانی که با آنها بازی کنیم هم این حرف‌ها را درباره استقلال می‌زنم ولی فعلا با پرسپولیس بازی داریم و باید واقعیت را بگویم و اذعان کنم که به نوعی با تیم ملی بازی داریم. تیم ملی بعدی هم برای ما استقلال خواهد بود.

فرکی ادامه داد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما با تمام احترامی که برای این تیم و برانکو قائلم امیدوارم برابر استادم امتحان خوبی پس بدهم. برانکو استاد من است و همیشه استاد، استاد است و شاگرد، شاگرد. فردا می‌خواهیم از رقابت‌مان لذت ببریم و تیمی که شایسته است سه امتیاز را بگیرد.

او درباره مشکل گلزنی تیمش هم گفت: بازیکنانی را جذب کرده بودیم که در این حوزه به ما کمک کنند اما آنطور که می‌خواستیم نشد. مثلا حسن‌زاده آنطوری که انتظار داشتیم عمل نکرد یا غلامرضا رضایی آمار خوبی نداشت. روی ترابی حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم که مصدوم شد. اکنون با جذب خلعتبری و دو بازیکن جوان به نام سلیمانی و جعفری در کنار ترابی امیدواریم این مساله حل شود. هرچند بازی فردا مقابل بهترین خط دفاع لیگ است و این کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی سایپا درباره وضعیت دروازه‌بانان تیمش هم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم. منادی و گوهری در کنار حامد لک و حامد فلاح‌زاده حضور دارند. هر کدام که در تمرین‌ها انگیزه و عملکرد بهتری داشته باشد درون دروازه قرار می‌گیرد.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی حسن‌زاده از سایپا دلیل اخلاقی داشته است، گفت: این بازیکن مدت کوتاهی شاگرد خودم در نفت بود. در تیم‌های دیگری هم که بازی کرده نشان داده بازیکن اخلاق‌مداری است. جدایی او از سایپا فقط بحث فنی داشت.

به گزارش ایسنا، او درباره وضعیت ترابی هم گفت: آنطور که می‌گویند از پیشنهاد پرسپولیس به او بی‌خبرم اما میلی به جدایی‌اش ندارم و از نظر من تا آخر فصل بازیکن ماست. او باید ابتدا ام‌آرآی بگیرد تا وضعیت مصدومیتش روشن شود و اگر گچ پایش را باز کند در تمرین‌های ما شرکت می‌کند.

سرمربی سایپا در ادامه درباره بازیکنان گران‌قیمتی که روی نیمکت تیم‌هایشان می‌نشینند، گفت: در فصل نقل و انتقالات مبلغ یک بازیکن نمی‌تواند ملاک خوبی برای کیفیت فنی‌اش باشد. این مساله در ایران با جاهای دیگر دنیا فرق می‌کند. در کشورهای دیگر بر اساس کارایی یک بازیکن به او پول می‌دهند اما در ایران ممکن است اول فصل قراردادی را با یک بازیکن ببندند و او نتواند انتظارها را برآورده کند و حتی ممکن است تا پایان فصل تمام آن پول را با به آن بازیکن ندهند. در نتیجه چون مدیریت‌هایمان اقتصادی است و کارشناسی نمی‌شود بازیکن و هم باشگاه به مشکل برمی‌خورند.

او ادامه داد: مثلا اول فصل مسعود حسن‌زاده را به خدمت گرفتیم. قرارداد او بیش از سایر بازیکنانمان بود البته نه خیلی زیاد اما او در عمل نتوانست کارایی لازم را داشته باشد. ایرادی هم ندارد او می‌تواند در جایی دیگر به کارش ادامه دهد گاهی ممکن است یک بازیکن خوب به جایی برود که فشار و حاشیه زیادی داشته باشد و او نتواند آن را تحمل کند و در نتیجه روی عملکردش تاثیر منفی بگذارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین