کد خبر: ۴۲۰۵۳۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
فاسدترین افراد از حربه تخریب استفاده می‌کنند

واکنش وزیربهداشت به دروغ‌پراکنی رسانه‌های اصولگرا: دعوت آیت‌الله هاشمی از من برای کاندیداتوری کذب است/متاسفم که در کشورم دروغ و تهمت رواج پیدا کرده

در حالی که در هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی فرصت طلبان خبر کذب دعوت این آیت الله فقید از وزیر بهداشت را به سرعت در کانال‌های تلگرامی دست به دست می کردند وزیر بهداشت این خبر را به شدت تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این کانالها به نقل از وزیر بهداشت مدعی شده بودند که «براساس شنیده‌ها، مرحوم هاشمی پیش از فوت از دکتر هاشمی وزیر بهداشت دعوت کرده و ناهار را با هم صرف کرده اند و  در این نشست مرحوم آیت‌الله هاشمی خطاب به وزیر اعلام می‌کند شرایط سیاسی به سود دولت و آقای روحانی نیست و لذا نیاز به گزینه جایگزینی برای آقای روحانی وجود دارد تا در صورت تداوم شرایط به زیان دولت، شما را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کنیم.»

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت وزیر بهداشت ضمن تکذیب این شایعات عنوان کرد:‌ متاسفم از اینکه در کشورم هر دروغ و تهمتی به جز عده‌ای خاص رواج پیدا کرده ‌و بدون برخورد در رسانه منتشر می‌شود.

او افزود: فاسدترین افراد از حربه تخریب استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد برخی رسانه‌های اصولگرا با آگاهی از مقبولیت آیت الله هاشمی در نزد مردم و میزان اثرگذاری اظهارات این روحانی فقید در افکار عمومی سعی دارند از هر شرایطی برای کاهش مقبولیت و آرای روحانی استفاده کنند و با توسل به روش‌های غیراخلاقی همچون مورد مذکور بدنبال رقیب برای ایشان حداقل در تخیلاتشان باشند به‌گونه‌ای که حتی در آخرین اقدامات خود تلاش کرده اند یکی از اعضای کابینه را در مقابل روحانی قرار دهند و با طرح مسائل واهی به اهداف خود جامه عمل بپوشانند در حالی که لازم است ضمن توصیه به این رسانه‌ها جهت رعایت اخلاق یادآوری کنیم که هیچ‌گاه نباید هدف وسیله را توجیه کند.

لازم به ذکر است که آیت الله هاشمی بارها حمایت خود را از ادامه دولت روحانی در دور دوم ریاست جمهوری متذکر شده و خواستار حمایت مردم از دولت وی شده بودند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
7
رای ما بنا بر خواسته آیت الله رفسنجانی به دکتر روحانی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
5
متاسفانه بعضی از افراد درگیر کینه و حسد هستند که این آفت بزرگ هم خودشان و هم کشور را نابود میکند
محمد تقی صفری پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
3
از همان عصر روزی که نعمت وجود ایشان از ما ناسپاسان گرفته شد، و ابتدا و در میان بهت و حیرت، شاهد بی خیالی صدا وسیما و ادامه ی برنامه های عادی بودیم (در حالی که شبکه های معاند ضمن قطع برنامه های عادی مشغول ارائه برنامه های تحلیلی بودند)و سپس و ناگاه که انگار فرمان صادر شده باشد، شروع مصادره به مطلوب شخصیت ایشان توسط تندروها و سپس برنامه های دیگر، کاملا مشخص بود که این یک حرکت برنامه ریزی شذه نه از برای دلجویی از سالها ظلم و تهمت و دروغ و . . . و جبران مافات، بلکه برای سوء استفاده های بعدی از وزن سیاسی و میزان مقبولیت ایشان در میان مردم بود. در روزهای آینده شاهد دروغ هایی بسیار بزرگتر خواهیم بود دروغ هایی و تهمت هایی که حالا از زبان مردی به مردم گفته می شود که تا همین چند روز پیش همراه فتنه محسوب میشد اما اکنون . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
1
9
خدا نبخشد و نمی بخشد احمدی نژاد و یاران دلواپسش را که همه بدی ها خصوصا دروغ را در کشور نهادینه کردند .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
3
7
درود بر قاضی زاده هاشمی وزیر فهیم دولت محبوب روحانی
آمیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
1
متاُسفان بازار ایران همیشه خریدار کالای بنجل و تقلبی چاپلوسی است . و صد البته دربین قشر تحصیلکرده و مسوؤلین بیشتر است . و هزار البته کاسه های از آش داغتری و جود دارندکه مجیزه گویی را رواج میدهند و حقیقت را از کسانی که باید بدانن پنهان می کنند . به قول معروف خورشید را به گل می الایند تا واقعیت های اجتماع به زعم خودشان پنهان شود.مثل همین سایت محترم آفتاب .که با وجود تنها دلخوشی مظلومان و درد مندان جامعه است واقعیات عریان و حقایق تلخ را منتشر نمی کند . این را خودم امتحان کردم. چند وقت پیشنظریدر باره ی سازمان پزشگکی و بیمه ها نوشتم . چون حق بود نخواستند مذاق شما را تلخ کنند ،حذفشکردند. اما چند روز بعد مطلبی پیرامون بیمه سلامت و نق نق های دلواپسان نوشتم گویا هندوانه اش رسیده تر بود ، چون حتی ته پوستش را هم آبتراش کردند. من این روش را نمی پسندم که بوی ملق و ریا دارد . اما دانستن حقیقت گرچه تلخ است ، اما برِ شیرین دارد.
سقراط حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
4
دیروز داشتم با یکی از دوستان صحبت می کردم می گفت پدرمو بخاطر درد قفسه سینه بردم بیمارستان، بلافاصله کارشو کشوندند به آنژیو گرافی و گفتند باید سریعا تحت عمل جراحی قلب باز قرار بگیره. ما شک کردیمو با اصرار خواستیم از بیمارستان خارج بشیم دیدیم توی صورت حساب یه مبلغ هشت هیلیون هم واسه آنژیو گرافی عروق مغز ثبت شده و رفتیم گفتیم این واسه چیه؟ من مشکلم درد قلب بوده و آنژیوی مغز قضیه اش چیه؟ دکتره گفت دیدیم توی رگ که هستیم جه اشکالی داره بعد از عروق قلب، عروق مغزت هم یه چک بشه. خلاصه با زور پولو از ما گرفتند و یه هفته بعد رفتیم یه بیمارستان دیگه پیش یه دکتر آشنا دوباره آنژیو تکرار شد و دیدیم اصلا انسداد عروقی در کار نیست و با دو تا داروی ساده مرخص شدم!
سوای مسایل اخلاقی و روز بازخواست و ترس از خدا و این چیزا، آخه توی کدوم کشور دولت و وزیرش به دکترا اجازه می ده هر کاری دلشون می خواد بکنند و به هیج جایی هم پاسخگو نباشن؟
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
فکر میکنین این دروغ و ریا و تزویر و تهمت و دورویی چرا دربین مردم رواج پیدا کردهاست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
اقای شقراط حکیم لطفا انصاف داشته باشید وزیر بهداشت نمی تواند در زمان کوتاه همه پزشکانی را که پول گزاف می گیرند درست کند البته حرف شما صحیح است اما کاهش رفتارهای بد جامعه فرهنگ سازی می خواهد که همه باید کمک کنیم تا مانند کشودهای پیشرو در این زمینه بتوانیم رفتارهای بد را با قوانین قابل اجرا کم کنیم و قوای سه گانه در این زمینه مسئولیت تام دارند اگر کوتاهی کنند خورشان هم بعد از ترک مشاغل فعلی مانند بقیه ملت شامل این اسیب ها بدون شک خواهند بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین