کد خبر: ۴۲۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

واکنش تند برانکو به اشتباهات داوری/نمی شود گفت اتفاقی است!

سرمربی قرمزها امروز حرف‌های تازه ای درباره داوری بازی‌های این تیم زد.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از داوری، درباره اشتباهاتی که در بازی های اخیر این تیم رخ داده می گوید: «آنقدر اشتباهات داوری زیاد بود که نمی شود گفت اتفاقی است. بازیکنان هم با این اشتباهات عصبانی می شوند. باید بگویم هر روز از این نوع داوری‌ها نگران‌تر می‌شوم. این اشتباهات پی‌درپی نگران‌کننده است و باشگاه باید در این زمینه واکنش نشان دهد.»

به گزارش خبرآنلاین، او درباره کارت زردهای بازیکنانش و محرومیت آنها از بازی بعدی تیمش مقابل صبا توضیح می دهد: «من قبلا هم گفته‌ام ما محاسبه‌گر نیستیم. امتیازهای دیدار با صبا نیز همانقدر برای ما مهم است که به امتیازهای سایر تیم‌ها اهمیت می‌دهیم. ما برای دیدار با صبا محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نخواهیم داشت.»

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شما از عمد کارت زرد گرفتند، می گوید: «من این را نمی‌دانم. این را باید از خود طارمی و سایر بازیکنان بپرسید، اما شما ببینید وقتی دو پنالتی‌ بر روی طارمی گرفته نمی‌شود آیا این بازیکن نباید عصبی شود؟ چرا برای ما این سوت‌ها را نمی زنند؟ همچنین مدافع آنها که دو بار کارت زرد گرفته بود نیز باید اخراج می‌شد در حالی که در زمین ماند. این اتفاقات آنقدر زیاد بوده که نمی‌شود گفت‌ اتفاقی بوده است.»

او می گوید: «اگر کسی حق شما را پایمال کند ساکت می‌مانید؟ فقط فردی و به این بازی نگاه نکنید. در دیگر بازی‌ها هم داوری‌ها همین‌طور به ضرر ما بوده است. در بازی با سایپا هم پنالتی ما را نگرفتند و داوری‌ها مدام به ضرر ماست. فشار روی بازیکنان بالا و انتظار هم از آنها زیاد است که روی بازیکنان اثر می‌گذارد. من سعی می‌کنم بازیکنانم را آرام کنم، اما نمی‌توانیم وقتی داور پنالتی را نمی‌گیرد، بگوییم دست شما درد نکند که پنالتی ما را نگرفتید.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین