کد خبر: ۴۲۲۷۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
انتقادها از منوعیت ورود مسلمانان به آمریکا در دولت ترامپ

واکنش آلبرایت به اقدام ترامپ علیه مهاجران: حاضرم به عنوان یک مسلمان ثبت‌نام کنم/آمریکا باید برای همه باز باشد

وزیر خارجه سابق آمریکا در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی شدم و بعدها فهمیدم که خانواده‌ام یهودی بودند. اما اکنون حاضرم به عنوان یک مسلمان و به نشانه همبستگی با آنان ثبت نام کنم. آمریکا باید برای همه مردم با هر دین و پیشینه‌ای باز باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آلبرایت اعلام کرد برای اعلام همبستگی با مسلمانان حاضر است به عنوان یک مسلمان ثبت نام کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از پایگاه خبری هیل، مادلین آلبرایت، وزیر خارجه سابق آمریکا  در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی شدم و بعدها فهمیدم که خانواده‌ام یهودی بودند. اما اکنون حاضرم به عنوان یک مسلمان و به نشانه همبستگی با آنان ثبت نام کنم. آمریکا باید برای همه مردم با هر دین و پیشینه‌ای باز باشد.

واکنش آلبرایت به اقدام ترامپ علیه مهاجران: حاضرم به عنوان یک مسلمان ثبت‌نام کنم/آمریکا باید برای همه باز باشد

ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی خود گفته بود که ممنوعیت ورود مسلمانان را به خاک آمریکا اجرا می‌کند و مسلمانان آمریکا باید در پایگاه‌های داده‌ای نام خود را ثبت کنند.

توئیت آلبرایت به دنبال اخباری از دستور ترامپ برای اعمال محدودیت علیه مهاجران بخصوص ممنوعیت ورود مهاجران از  هفت کشورهای مسلمان نوشته شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
4
4
اقدامی کاملا عاقلانه و در راستای منافع ملی امریکاست و این درست همان مسیری است که تمام روسای جمهور و حکام باید در پیش بگیرند یعنی توجه اساسی به منافع ملی کشور خود و به حاشیه راندن نظرات و منافع سایر دول و ملل دنیا
م ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
1
4
مادلین آلبرایت قبلا نیز در جریان عذر خواهی از ملت رشید ایران به خاطر دخالت ایالات متحده آمریکا در سرنگونی دولت مرحوم دکتر مصدق ، نشان داد که شجاع است و شجاعت اخلاقی او مساله ی ثابت شده ای است . مسئله ی مهم این است .....شجاعت عذر خواهی را از وزیر خارجه ی اسبق آمریکا !!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین