کد خبر: ۴۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

تفاهم نامه همکاری توسعه سایت سوخت‌رسانی قشم منعقد شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تفاهمنامه همکاری توسعه سایت سوخت رسانی قشم منعقد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این تفاهمنامه به منظور توسعه ۵۰۰ هزار تنی ظرفیت سایت بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی) و خدمات کشتیرانی سلخ در قشم به امضای معاون سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت کشتیران جمهوری اسلامی منعقد شد.

پروژه عظیم بنکرینگ، با هدف سوخت رسانی به کشتی های عبوری از تنگه هرمز و ایجاد ارزش افزوده و تامین نیازهای فنی و غیرفنی این کشتی ها روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سلخ از توابع قشم افتتاح شد.


‌به گزارش ایسنا، این پروژه می تواند با ایجاد زنجیره ارزش، علاوه بر کاهش هزینه تردد کشتی های جمهوری اسلامی، در درآمدزایی از طریق فروش سوخت و خدمات به کشتی های عبوری، نقش قابل ملاحظه ای ایفا کند.

این پروژه، نخستین پروژه بانکرینگ در کشور است که برای احداث آن دو موج شکن به طول های هزار و ۶۵۰ و ۶۵۰ متر ساخته شده و با ساخت سه اسکله دیگر، جمع اسکله های این پروژه به پنج اسکله افزایش می یابد. برای احداث فاز نخست این پروژه تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین