کد خبر: ۴۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

والدین قاتل فرزندشان را بخشیدند

رئیس دایره مددکاری ندامتگاه فردیس از انصراف والدین مقتول از اجرای حکم قصاص قاتل فرزندشان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش‌ایسنا باقری اظهار کرد: دستور قصاص مددجویی به نام م – ط که هفت سال پیش در یک نزاع با ضربات چاقو مرتکب قتل عمد شده بود، توسط مراجع قضایی صادر شده بود. اولیای دم به اجرای حکم قصاص پافشاری می‌کردند که با توجه به تغییر رفتار مددجو و شرکت وی در برنامه‌های فرهنگی و اظهار ندامت و پشیمانی، مددکاران اجتماعی ندامتگاه فردیس در مشکل نامبرده مداخله کردند و رضایت شکات پرونده را اخذ کردند.

وی خاطرنشان کرد: اما با در نظر گرفتن همه شرایط و با اعتقاد به این‌که حق با خانواده مقتول است با توکل به خداوند بخشنده که خود او بخشش را به ما آموخته، بنابر درخواست مددجو و براساس شرایط فردی و اجتماعی وی در این مهم مداخله نموده و خوشبختانه با گذشت شکات پرونده، مددجو از طناب دار رهایی یافت و فرصت دیگری برای زندگی کردن به وی داده شد.

رئیس دایره مددکاری ندامتگاه فردیس در خصوص روند اخذ رضایت شاکی پرونده تصریح کرد: پس از اخذ رضایت شفاهی از آقای توکلی و خانم یوسفی پدر و مادر مقتول این دو عزیز در تاریخ شش بهمن 95 با حضور مقامات قضایی و داوریان قاضی پرونده مذکور، به صورت کتبی از قصاص مقتول صرف نظر کرده و نام خود را در آسمان عفو و بخشش چون ستارگانی درخشان جاودانه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین