کد خبر: ۴۲۴۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

21 هزار واحد تعطیل و نیمه‌راکد صنعتی فعال شده‌اند/افتتاح 4500 واحد تولیدی جدید در کشور

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، از پرداخت تسهیلات به 21 هزار واحد تعطیل و نیمه راکد صنعتی در کشور خبر داد و گفت: این واحدها دوباره به چرخه تولید بازگشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضا رحمانی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح سه طرح صنعتی و بازدید از دو واحد تولیدی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند واحدهای راکد صنعتی را به چرخه تولید باز گرداند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت و معدن حتی اگر با راه اندازی یک واحد تولیدی تنها یک نفر نیز صاحب شغل شود با جدیت در این خصوص تلاش می کند.

رحمانی گفت: این 21 هزار واحد که تسهیلات دریافت کرده اند طی سال های قبل یا دچار رکود کامل و تعطیلی شده بودند و یا با ظرفیتی پائین تر از توان خود به فعالیت ادامه می دادند که خوشبختانه هم اکنون با حداکثر توان در حال تولید هستند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از افتتاح و بهره برداری از چهار هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی جدید در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه امسال وزارتخانه افتتاح پنج هزار و 400 واحد است که انشاالله محقق خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به واحدهای صنعتی افتتاح شده کرمانشاه اظهار کرد: این طرح ها که همگی با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی دوباره شروع به کار کردند، حدود 300 فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا،رحمانی یادآوری کرد: از جمله ویژگی های این واحدها که امروز در کرمانشاه به بهره برداری رسید استفاده از فن آوری روز بود که امیدوارم هر ساله بر میزان تولیداتشان افزوده شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
با سیاست های این دولت اقتصاد ورشکسته ایران بهبود یافت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین