کد خبر: ۴۲۴۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار:

همه بالادستی‌ها در قبال کولبران مسئولند

حمید نجف می‌گوید: همه مدیران و مسئولان کشور در ارتباط با مشکلات کارگران کولبر مسئولند و اگر نمی‌توانند مشکلی را حل کنند، بهتر است توپ را در زمین همدیگر پاس ندهند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید نجف، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار، در گفتگو با ایلنا با اشاره به مرگ دلخراش کولبران و صحنه‌ها و کلیپ‌هایی  که از امرار معاش دشوار آنها در فضای مجازی منتشر شده، گفت: همه مدیران و مسئولان و در یک کلام همه بالادستی‌ها در قبال این صحنه‌ها مسئولند.

وی ادامه داد: کسانی که خود را مدافع کارگر قلمداد می‌کنند، نمایندگان مجلس و آنهایی که در  دولت جایگاهی دارند، همه مسئولند و نباید توپ را در زمین همدیگر پاس بدهند.

نجف با تاکید بر این که این داستان‌ها و اتفاقات، کوچک نیست و نمی‌توان بر آن سرپوش گذاشت، افزود: تصاویر پیرمرد 70 ساله‌‌ای که با دندان عفونت‌کرده در حال کولبری است، آبرو و شخصیت جامعه کارگری و مدافعان آن را زیر سوال برده است؛ مگر سازمان‌های عریض و طویل حمایت‌های اجتماعی برای حمایت از همینها نیست؛ این پیرمرد اگر از چتر حمایتی برخوردار باشد، به کولبری پناه نمی‌آورد.

وی ادامه داد: جامعه امثال این پیرمرد را به کولبری وادار کرده، حالا جالب اینجاست که مسئولان ادعا می‌کنند اینها قاچاقچی هستند؛ آخر باید از آقایان پرسید  این دستان فرتوت و سالمند چه قاچاقی می‌تواند وارد کند؟

 عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در ادامه بحث، خطاب به نمایندگان کارگران در تشکل‌ها گفت: در این بیست سال دستاورد رایزنی ها و فعالیت‌ها برای کارگران چه بوده است؟ وضعیت معیشتی و شغلی جمعیت زیادی از کارگران ایران نابسامان است؛ اگر نمی توانید به خوبی از حقوق کارگران دفاع کنید، اصلا در جلسات سه جانبه شرکت نکنید.

نجف در پایان تاکید کرد: دردناک است که بگوییم این روزها صحنه‌هایی می‌بینیم که مشخص می‌کند در سالهای گذشته،  نه مسئولان، نه مدافعان حقوق کارگر و نه رسانه ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
1
بدبختی ما اینه که دراین کشور کسی مسئولیت قبول نمیکنه فقط پست شو داره !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین