کد خبر: ۴۲۴۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

سردار فضلی:ترسی مقابل رجزخوانی آمریکا نداریم

‌جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در مواجهه با مستکبران اِبایی نداریم، گفت: اگر مردم در عرصه‌های نظام نبودند، دستاوردهای 38 ساله انقلاب شرایط دیگری داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی فضلی در یادواره ۲۴۰ شهید شهرستان آبیک که  عصر روز گذشته در مسجد ولیعصر (عج) شهر آبیک برگزار شد، اظهارکرد: دهه فجر یادآور روزهای پر خیروبرکت ورود امام خمینی (ره)  است؛ امامی که خداترس بود و غیر خدا به کسی دیگری اعتنا نمی‌کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آرمان و آرزوی که حاصل مجاهدت بیش از پنج دهه امام خمینی (ره) و دیگر علما، مراجع عظام و شهدا بود که بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد و مردم هم یکپارچه به ندای امام لبیک گفته و انقلاب به پیروزی رسید.

فضلی، قرآن کریم، عترت و مردم را پایه‌های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اگر مردم در میدان و عرصه‌های مختلف نظام نبودند امروز دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب شرایط دیگری داشت.

وی خاطرنشان کرد: وجود ولایت‌فقیه و نایب امام زمان (عج) و قانون اساسی جمهوری اسلامی از ویژگی‌ها و تفاوت‌های انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌ها است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: ملت ایران اعم از مردان و زنان کوچک و بزرگ اثبات کرده‌اند که در مواجهه با دشمن هرگز هراسی نداشته و تاب و تحمل دشمن، دشمنی و زور و جفا را ندارند.

سردار فضلی بابیان اینکه در مواجهه با مستکبران اِبایی نداریم، افزود: اگر آمریکایی‌ها از آن‌سوی دنیا رجز بخوانند، سلاطین و حُکام تنشان به لرزه می‌افتد اما فرزندان بصیر انقلاب از آسمان، زمین و دریا دشمنان را رصد کرده و اِبایی از آنان ندارند که این درس را از اسلام آموخته‌اند.

دشمن وحدت را نشانه گرفته است

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلاب و انقلابی گری ادامه داد: روحیه انقلابی و انقلابی گری، دوام و قوام انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز دشمن می‌خواهد با وسوسه‌ها و خناس‌های مختلف درصد است بین نایب امام زمان (عج) و مردم شکاف و فاصله ایجاد کند.

فضلی خاطرنشان کرد: دشمن از هر مسئله‌ای ده‌ها عملیات روانی علیه نظام به راه می‌اندازد و درصد توسعه بی‌اعتمادی به مسئولان در جامعه است.

وی بیان کرد: شاید اشکالاتی بر برخی مسئولان وارد باشد اما دشمن با تلاش کار خود را انجام می‌دهد که باید هوشیار بوده و محتاطانه عمل کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: دشمن امروز وحدت ملت ایران را نشانه گرفته که می‌طلبد از مسیر و جهت نظام فاصله نگیریم چراکه دشمن با ملت ایران عقد اُخوت ندارد و قصد آن نشانه گرفتن وحدت بین مردم و ضربه زدن به‌نظام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین