کد خبر: ۴۲۴۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
به همت موسسه راد نو اندیش برگزار شد:

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

گویی کتاب "موسسه فرهنگی و هنری راد نو اندیش" به مدیر مسئولی دکتر بردیا صدرنوری، چیزی کمتر از صفحه زرین موسیقیایی و خنیاگری از نوع نغمه مینویی، به جامعه و عرصه موسیقی معرفی نمی‌کند که هزاران مرحبا بر او .
آفتاب‌‌نیوز : محسن میرزایی - گویی کتاب "موسسه فرهنگی و هنری راد نو اندیش" به مدیر مسئولی دکتر بردیا صدرنوری، چیزی کمتر از صفحه زرین موسیقیایی و خنیاگری از نوع نغمه مینویی، به جامعه و عرصه موسیقی معرفی نمی‌کند که هزاران مرحبا بر او .

در مورخه جمعه 15 بهمن ماه که دهه سرور و شور است، در ساعت 18 در تالار وحدت که مرکز تجلی هنر ویژه می‌باشد به بهانه نکو داشت هنرمند گرانسنگ زنده یاد استاد جواد معروفی باز هم حماسه ی خنیایی دیگری رقم خورد.

در این میعاد گاه هنری دلبری هنرمندانی چون جناب سامان احتشامی پیانیست چیره دست، جناب مزدا انصاری و با نغمه دلنشین مسعود یکتا در ساختار سوئیت آوازی کوکو، نوازندگی پویان آزاده، تجلیلی از بانو افلیا پرتو که از شاگردان پیشتاز و یادگاران ممتاز کلاس زنده یاد معروفی است، براستی فضایی لطیف و سراسر هنری خلق گردید.

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

رقابتی دل نشین از بزرگان کارناوال خنیاگران دوباره به ثبت رسید.

اجرای آهنگ عقرب زلف کجت، توسط ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی، که از یادگارهای جاودانه مرحوم شیدا و در دستگاه شوشتری نواخته شده و شعر دلنشین آن منسوب به ناصرالدین شاه می‌باشد زرین ترین بخش هنرمندانه این بزم دل انگیز بود. تنظیمی جاودانه از زنده یاد جواد معروفی و نغمه دلنشین امیر رفعتی همه و همه شوری بیاد ماندنی رقم زدند.

براستی موسیقی ملاط معطری ست که تا اعماق جان و آرامش روان، تاثیرگذار می‌باشد و مردم عزیز ما بیش از همه در عطش این هنر آسمانی و نغمه جاودانی می‌باشند.

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

این سرزمین غنی فرهنگی و هنرپرور که این روزها زلف مردم نجیب آن با حزن گره میخورد و صبورانه به جلو می‌رود چه جهاد بزرگی بشمار میرود که دلسوزانی خوش باور و خوش قریحه به بهانه هنرمندی خاطر ناشاد را به خاطره‌ای شاد مهمان می‌کنند.

جای آن دارد که شکر گذار موسسه فرهنگی و هنری راد نو اندیش بمانیم و آرزوی آینده شورانگیزتر و طربناکی برای ایران زمینمان داشته باشیم.

تا باد چنین بادا !

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

حماسه‌ی دلنشین بزرگان به یاد استاد جواد معروفی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین