کد خبر: ۴۲۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

رضا رویگری از وضعیت جسمانی گفت؟

پیشنهادهای بسیاری دارم اما صبر میکنم و تا زمانی که بهبودی کاملم را بدست نیارم جلوی دوربین نمی روم.
آفتاب‌‌نیوز : یکی از چهره‌های هنری که بسیار درگیر شایعات بوده، رضا رویگری است که تا به امروز اخبار ضد و نقیضی از بیماری وی منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رویگری بازیگر سینما،‌ تلویزیون و خواننده قطعه «ایران ایران» از این دایره مستثنی نیست و با شروع بیماری و عارضه سکته مغزی،‌ به کرات خبر فوت و یا بستری شدن خودش را شنیده و یا خوانده است.

خواننده آلبوم «کازابلانکا» پس از مبتلا شدن به عارضه سکته مغزی روزهای نقاهت را پشت سر می گذارد و پس از آن بارها برای ادامه روند بیماری به بیمارستان مراجعه کرد.

بر این اساس رضا رویگری؛ در این خصوص روند بیماری خود گفت: با توجه به روند بیماری خدا را شکر این روزها حال و روز بهتری دارم.

رویگری درباره شروع دوباره خودش در سینما، تلویزیون و خوانندگی خود، اظهار داشت: پیشنهادهای بسیاری دارم اما صبر میکنم. تا زمانی که بهبودی کاملم را بدست نیارم جلوی دوربین نمی روم.

وی پیرامون شروع بیماری خود عنوان کرد: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم ، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون،‌ سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
1
رویگری بیمار بعضی لوس بازی هایش است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین