کد خبر: ۴۲۵۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

تمجید یک بازیگر استقلالی از تیم پرسپولیس!

برزو ارجمند که یکی از طرفداران فوتبال و تیم آبی پوش پایتخت است در اینستاگرام خود به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و نکته ای را به یکی بازیکنان این تیم گوشزد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از طرفداران فوتبال و تیم آبی پوش پایتخت است در اینستاگرام خود به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و  نکته ای را به یکی بازیکنان این تیم گوشزد کرد.

وی در اینستاگرام خود نوشت:
 
همه ميدونين كه من طرفدار استقلالم، اما اين دليل نميشه كه چشمم و رو واقعيت ها ببندم، حقيقتاً پرسپوليس چشم نواز و عالى بازى ميكنه و بنظرم حق اينه كه امسال قهرمان ايران بشه، اميدوارم تيم محبوبم مقابل تيم السد نتيجه بگيره و ايران چهار نماينده در آسيا داشته باشه. ممنون آقاى برانكو بابت اينهمه شعور.

پ ن : من از دوستدارن بازي رامين رضاييان هستم، از سبك بازيش خوشم مياد، ولي چند روز پيش يه جمله گفت كه بنظرم قشنگ نبود، گفت چيپ زدم كه حالش و بگيرم، رامين عزيز تو قطعاً آرزوى خيلي از نوجوانان ما خواهي بود، دقت كن كه چي ميگي، روح ورزش اين كلمات رو دوست نخواهد داشت.

پ ن ۳ : تبريك به طرفدارن تيم پرسپوليس بابت برد قاطع برابر تيم خوب تراكتور

پ ن ۴: اميدوارم مشكلي كه براى تراكتور بابت نقل و انتقال بازيكن بوجود آمده حل بشه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
4
آقای ارجمند من یکی از طرفداران بازی شما هستم البته پرسپولیسیم آفرین به این همه شعور و درک بالایتان امیدوارم استقلال در بازی با السد پیروز شود و لی در دربی ما پیروزیم موفق باشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین