کد خبر: ۴۲۵۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
همزمان با ایام‌ مبارک دهه فجر

مدیران عالی بانک صادرات با جانبازان قطع نخاع آسایشگاه ثارا... دیدار کردند

​همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عالی بانک صادرات ایران با جانبازان قطع نخاع آسایشگاه ثارا... دیدار و از جانفشانی و ایثار این عزیزان قدردانی کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این دیدار صمیمانه، حسن فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، سعید حق‌پرست و علی جهانی رؤسای ادارات کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی به نمایندگی از مدیرعامل بانک در آسایشگاه جانبازان ثارا... حضور یافته و ضمن تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، لوح تقدیر مدیرعامل، شاخه گل و هدیه‌ای به رسم یادبود به این عزیزان اهدا کردند.

مدیران بانک صادرات ایران در این دیدار ضمن عیادت از جانبازان، آن‌ها را الگوی درخشان و نورانی انقلاب اسلامی ایران توصیف کردند و در گفت‌وگوی صمیمانه با جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی رشادتهای آنها را ارج گذاشتند.

مدیرامور حراست و حفاظت در این دیدار با اشاره به ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز گفت: این عزیزان در دوران ٨ سال دفاع مقدس با پشت پا زدن و دل کندن از تمام دلبستگی‌های مادی و دنیایی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از مرززهای کشور آرمان‌های انقلاب اسلامی جانانه دفاع کردند و حضور جانبازان در جامعه، فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری را اشاعه دهد.

فراهانی با تأکید بر لزوم الگو قراردادن جانبازان عزیز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی با رشادت‌های مردم و حضور پررنگ آن‌ها در صحنه‌های مختلف تداوم یافته است با تأسی از پایمردی جانبازان و ایثارگران این روند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان قطع نخاع ثارا... واقع در ولنجک تهران در سال ١٣٦٠ آماده سازی و شروع به کار کرد و در حال حاضر، ٣٥ نفر از جانبازان سر افراز از خدمات این آسایشگاه بهره می برند.

شایان توجه است؛ بانک صادرات ایران با تقدیم بیش از٩٠ شهیدوالامقام، ١٤٠٠ جانباز و همچنین مشارکت فعال هزاران بسیجی شاغل در این بانک همواره در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین