کد خبر: ۴۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

نظر سروش رفیعی درباره دربی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری برای برگزاری شهرآورد هشتاد و چهارم در فضایی دوستانه اظهار داشت: استرسی برای دیدار با استقلال ندارم.
آفتاب‌‌نیوز :
 سروش رفیعی در حاشیه نشست دوستانه بازیکنان تیم های پرسپولیس و استقلال که به میزبانی همراه اول برگزار شد، گفت: شهرآورد حس خوبی همراه با هیجان دارد و امیدواریم سه امتیاز را بگیریم. 

وی با بیان اینکه امیدوار به کسب نتیجه در شهرآورد هستیم، افزود: در این مدت سعی کردم بهترین بازی های خود را انجام دهم و هر خواسته ای که کادر فنی داشته باشد، به نحو احسن انجام دهم؛ برای شهرآورد هم استرس ندارم.

هافبک پرسپولیس گفت: در دیدار شهرآورد باید تمرکز لازم را داشته باشیم؛ بازیکنان هر دو تیم بازیکنان بزرگ و خوبی هستند و باید تلاش کنیم بازی جذاب و تماشایی برای هواداران به نمایش بگذاریم.

** اولین شهرآورد امیری

مهاجم پرسپولیس نیز در جمع خبرنگاران گفت: این اولین شهرآوردی است که آن را تجربه می کنم، زیرا در شهرآورد رفت دچار مصدومیت بودم و نتوانستم هم تیمی هایم را همراهی کنم.

وحید امیری با بیان اینکه بازی سختی برابر استقلال پیش روی داریم، اظهار داشت: امیدوار هستم با پیروزی در این دیدار دل هوادارانی که در این مدت تیم را تنها نگذاشتند، شاد کرده و بقیه مسیر تا قهرمانی در لیگ را نیز طی کنیم.

وی با بیان اینکه نقش حامیان مالی باشگاه ها برای تقویت تیم ها بسیار مهم است، گفت: نمی توانم هیچ گونه پیش بینی از نتیجه شهرآورد داشته باشم.

امیری با ابراز امیدواری برای برتری سرخپوشان در دیدار شهرآورد گفت: شهرآورد همواره حساس بوده و همه این دیدار را دیداری خاص می دانند؛ هر تیمی بیشتر تلاش کند، می تواند برنده باشد و امیدوار هستم برنده شهرآورد هشتاد و چهارم باشیم.

به گزارش ایرنا،هشتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت روز یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین