کد خبر: ۴۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

هوملس: خداحافظی لازم خیلی زود بود ولی باید به تصمیمش احترام گذاشت

مدافع بایرن مونیخ نیز به خبر خداحافظی فیلیپ لام از فوتبال واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
فیلیپ لام در بازی بایرن مونیخ و شالکه برای پانصدمین بار برای این تیم آلمانی به میدان رفت و در ادامه اعلام کرد در پایان فصل فوتبال را کنار خواهد گذاشت؛ تصمیمی که برای خیلی ها تعجب برانگیز بود چرا که لام در 31 ساله در حالی اقدام به خداحافظی از فوتبال کرده است که هم بایرن مونیخ تا پایان فصل بازیهای زیاد و البته مهمی دارد و این می‌تواند تمرکز لام و سایر بازیکنان تیم را بر هم بزند و هم اینکه او فقط 31 سال سن دارد و می توانست سالها برای تیمش به میدان برود. 
به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه کیکر، متس هوملس دیگر مدافع بایرن مونیخ درباره خداحافظی فیلیپ لام گفت: من تصمیم لام را برای خداحافظی از فوتبال درک می کنم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. او یکی از بزرگترین بازیکنانی بود که افتخار داشتم در کنارش بازی کنم. لام از بزرگترین بازیکنان بایرن مونیخ خواهد بود و همیشه باشگاه قدردان او خواهد بود. او برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ زحمات زیادی کشید و ما هیچوقت این زحمات را از یاد نخواهیم برد. لام بعد از جام جهانی در بهترین زمان ممکن خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام کرد و مطمئن هستم او تمام جوانب را در نظر گرفته است تا از بایرن مونیخ و فوتبال کناری گیری کند. او بازیکنی است که مدت ها روی این تصمیم فکر کرده است.

هوملس ادامه داد: از نظر من خیلی حیف شد که او تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند. او نقش محوری در رختکن تیم داشت و ما هیچوقت نمی‌توانیم زحمات او را از یاد ببریم. او در بالاترین سطح برای بایرن فوتبال بازی کرد و باید الان به تصمیم او احترام بگذاریم. بایید ببینیم او بعد از تابستان چه برنامه ای دارد و همه ما باید هر تصمیمی که لام گرفت را قبول کرده و به آن احترام بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین