کد خبر: ۴۲۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
علی لاریجانی خبر داد :

جلسه فردای کمیسیون‌تلفیق برای بررسی ایرادات مجمع و شورای‌نگهبان به برنامه ششم توسعه

رئیس مجلس شورای اسلامی از جلسه فردای کمیسون تلفیق برای بررسی ایرادات مجمع و شورای‌نگهبان به برنامه ششم توسعه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی لاریجانی در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه نورد بردسیر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه برنامه ششم توسعه اظهار کرد: برنامه ششم دارای محورهای مختلف و متنوعی به ویژه در حوزه صنعت و کشاورزی بود و در این رابطه در حوزه صنعت، نظرات دولت و وزیر صنعت در تدوین برنامه ششم در مجلس مورد توجه قرار گرفت و ما پس از تصویب لایحه آن را برای تائید به شورای نگهبان ارسال کردیم.


به گزارش ایلنا،رئیس مجلس ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز لایحه برنامه ششم توسعه را از نظر انطباق این لایحه با سیاست‌های کلی مورد بررسی قرار داد و در این‌باره مجمع 3 نشست با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی برای بررسی لایحه مذکور برگزار کرد.

وی گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته مجمع تشخیص مصلحت نظام چند ماده لایحه برنامه ششم را مغایر با سیاست‌های کلی تشخیص داد و قرار است این موارد اصلاح شود، همچنین شورای‌نگهبان نیز بیش از 20 مورد از لایحه برنامه ایراد گرفته که این موارد به پارلمان ارسال شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از فردا شنبه، نشست‌های کمیسیون تلفیق برنامه ششم برای بررسی ایرادات ارجاع شده تشکیل شود و امیدوارم در نشست یکشنبه مجلس این ایرادات و مواد اعاده شده در صحن علنی رفع و به تصویب برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین