کد خبر: ۴۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نباید هیچ نرمشی در مقابل دشمن نشان دهیم

آیت‌الله حسن عالمی گفت: خداوند در این آیات فرموده در کتاب‌های آسمانی قبل این وعده را داده‌ایم که بندگان صالح خدا وارث زمین باید باشند به طوریکه این آیات حکایت از این دارد که این وعده الهی از زمان موسی بن عمران و داوود داده شده و حقیقت این آیه همان وعده حاکمیت جهانی برای همه عالم است.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله حسن عالمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر همدان، با اشاره به ۲ آیه ۱۰۵ تا ۱۰۷ سوره انبیا، اظهار کرد: خداوند در این آیات فرموده در کتاب‌های آسمانی قبل این وعده را داده‌ایم که بندگان صالح خدا وارث زمین باید باشند به طوریکه این آیات حکایت از این دارد که این وعده الهی از زمان موسی بن عمران و داوود داده شده و حقیقت این آیه همان وعده حاکمیت جهانی برای همه عالم است.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به این‌که خداوند در آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ سوره اعراف وعده دیگری به ما عطا کرده است، خاطرنشان کرد: در این آیات آمده است صبور و شکیبا باشید که خداوند حاکمیت زمین را به متقین واگذار می‌کند.

عالمی یادآور شد: حکومت برپا کردن و ایجاد نظامی که تاکنون شبیه آن وجود نداشته و به‌عنوان نخستین نظام با انگیزه‌های توحیدی به پا می‌شود قطعی است که در مقابل آن ایستادگی می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه انقلاب اسلامی ایران تبدیل به نظام شود دیدیم که ۱۵ سال کشتارها و شکنجه‌ها و اذیت و آزارها و حمله به مردم در خیابان‌ها و حمله به مدرسه فیضیه همان چیزیست که در قرآن به آن اشاره شده است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: زمانی‌که کشور اسلامی به دست مسلمانان افتاد تا آن را با معیارهای دینی اداره کنند، اذیت و آزار دشمن افزون شد به طوری‌که در مناطق مختلف ترورهایی توسط گروهک‌ها اتفاق افتاد و بالاخره جنگ تحمیلی رخ داد.

وی با بیان این‌که دشمنان به انواع مختلف رنج‌ها و اذیت‌هایی را به نظام اسلامی وارد کردند، گفت: خداوند وعده داده گروه‌های توانمندتری را بر سر انقلاب خواهد آورد به طوری‌که امروز این گروه نسل جوان این مملکت است که هر کجا احساس کند دشمن وارد شده تا به انقلاب آسیب بزند، حاضر می‌شود.

وی درباره این‌که چگونه از انقلاب و رهبری پشتیبانی و حمایت کنیم، اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه حق رهبری و ولایت بر مردم و هم حق مردم را بر رهبریت روشن کرده‌اند به طوریکه ادا کردن حق امامت و پیروی کردن از امامت فریضه و واجب الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی وظیفه مردم را ادا کردن حقوق رهبری دانست و افزود: فرمان ولی‌فقیه را به موقع لبیک گفتن و شجاعانه ایستادگی کردن در مقابل دشمن از حقوق رهبری بر مردم است.

وی با بیان این‌که کار امامت و ولایت به سامان نمی‌رسد مگر این‌که مردم حمایت کنند، یادآور شد: اگر رعیت حق والی را رعایت کند و والی نیز حق مردم را به طور قطع حق در بین مردم عزیز می‌شود و پرچم عدالت در بین مردم به اهتزاز درآمده، سنت‌های الهی اجرا می‌شود، زندگی بر مردم شیرین و امید بر این‌که حاکمیت حق بماند، بیشتر شده و طمع دشمن از میان می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین