کد خبر: ۴۲۶۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

رهبر انصارالله: موشک‌های ما قادر به هدف قرار دادن ریاض و فراتر از ریاض هستند

رهبر انصارالله تاکید کرد، نیروهای این گروه و شرکایشان توانمندی موشکی خود را را تا حدی تقویت کرده‌اند که ریاض و فراتر از ریاض را هدف قرار می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت شبکه المسیره، عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی خود در روز جمعه به مناسبت روز شهید اظهار داشت، ملت یمن امروز توانمندی نظامی خود را به رغم شرایط دشوار به طور شگفت‌آوری توسعه داده‌اند به طوریکه مسیری مهمی را در این زمینه طی کرده‌اند که در راس آن می‌توان به توان موشکی "صرخه" تا "برکان 2" اشاره کرد که به ریاض رسید و ان شاء الله به فراتر از ریاض هم خواهد رسید.

عبدالملک حوثی ادامه داد، دستاوردی در حد برکان 2 توانمندی غیرممکن بود که با تکیه بر خدا تبدیل به توانمندی ممکن شد.

وی از دستاورد مهم و منحصر به فرد نیروهایش پرده برداشت و گفت: ما ساخت پهپادها را آغاز کرده‌ایم و وارد روند توسعه و پیشرفت آنها با قابلیت پیشرفته‌تری خواهیم شد و توسعه توانمندی دفاعی هوایی ثمر بخش خواهد بود و قابلیت و تاثیر آن را در میدان خواهید دید.

رهبر انصارالله تاکید کرد، نیروهای مبارز یمنی که با نیروهای عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن و ائتلاف سعودی روبه‌رو هستند به رغم نیروهای زیاد آنها توانستند خسارت زیادی به آنها وارد کنند.

عبدالملک حوثی در این راستا افزود: به رغم امکانات گسترده مقابل امکان اندک نیروهای مبارز یمنی آنها توانستند خسارت آشکاری بر صفوف متجاوزان وارد کرده، هزاران تن از آنها را کشته و زخمی سازند، رهبران ارشد آنها را از پای درآورده و تجهیزات نظامی از تانک آبرامز گرفته تا هلی‌کوپترهای آپاچی و غیره را منهدم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین