کد خبر: ۴۲۶۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دربی

تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دربی را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین خود را از ساعت 11 امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

برای شروع تمرین، مارکو استیلینوویچ بازیکنان را برای 10 دقیقه گرم کرد. پس از آن برانکو سه گروه تشکیل داد که به تمرین پرسینگ پرداختند.

بعد از آن بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان تحت نظر خود برانکو و هافبک‌ها و فورواردها زیر نظر چوک برنامه‌ها را انجام دادند.

همچنین ایگور پانادیچ هم مانند همیشه تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. برانکو ایوانکوویچ در ادامه تمرینات روز گذشته خود، تمرین خاصی را با یک دروازه تدارک دید. او با تذکرات خود به هر دو گروه مدافعان و مهاجمان در واقع سناریوهای محتمل بازی را برای مواجهه با تدابیر تیم رقیب با شاگردانش مرور کرد.

برانکو در مرحله پایانی تمرین هم کار روی ضربات شروع مجدد از جمله کرنرها، پرتاب اوت، کاشته‌های پشت هجده قدم را برای بازیکنانش در نظر گرفت. با توجه به اینکه حریفان پرسپولیس برای مهار سرخپوشان مرتکب خطاهای زیادی می‌شوند، روی این بخش تمرین و تاکید ویژه‌ای داشت.

پنج بازیکنی هم که در فهرست اردو حضور نخواهند داشت، در پایان تمرین جداگانه زیر نظر مربی بدنساز تیم کار کرده و فشار بیشتری وارد کردند.

آخرین بخش تمرین امروز سرد کردن بدن‌ها بود که بازیکنان پس از آن راهی رختکن شدند تا ورزشگاه شهید کاظمی را به مقصد هتل المپیک محل اردوی خود ترک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین