کد خبر: ۴۲۶۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از ساده سازی ارایه خدمات در این شرکت خبر داد و گفت : نخستین مرحله اصلاح دستورالعمل اجرایی « آیین نامه تقاضا و اشتراک تلفن ثابت وخدمات مخابراتی » به منظور ساده سازی ارائه خدمات ،برای یک دوره شش ماهه به تمامی مدیران ابلاغ شد .
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت شرکت مخابرات، زارعیان اظهارداشت : دراین دستورالعمل نحوه ثبت نام،تغییرنام و تغییرمکان تلفن ثابت،شرایط قطع وتخلیه تلفن های مشترکین بدهکار،ثبت نام ودرخواست اینترنت پرسرعت ،خدمات و محصولات جدید مخابراتی و سایرموارد مورد توجه قرارگرفته است.برای تغییر نام تلفن ثابت نیازی به حضور مالک در مراکز مخابراتی نیست و تمامی مراکز موظفند با دریافت مدارک قانونی از قبیل وکالت نامه و هر سند قانونی که به خریدار اجازه انتقال خط تلفن را داده باشد نسبت به درخواست مذکور اقدام کنند .

وی افزود : اصل و کپی کارت ملی خریدارو اصل و کپی هر سند قانونی که به نحوی صاحب یا مالک تلفن اقرار به فروش خط تلفن خود همراه با مکان نصب تلفن یا به صورت جداگانه کرده باشد برای انتقال تلفن به نام مالک جدید کفایت می کند .

زارعیان اضافه کرد : در صورت عدم وجود مدارک فوق الذکرفقط با ارایه سند مکان مورد نظر(جایی که تلفن ثابت نصب است ) تغییر نام انجام می شود ، اما از خریدار تعهد گرفته شود که چنانچه مالک تلفن درخواست خط تلفن به نام خود را داشته باشد ، خط تلفن به ایشان بازگردانده شود.

زارعیان در خصوص تغییر نام تلفن های مالکان حقوقی گفت : اصل و یا کپی روزنامه رسمی یا آگهی آخرین تغییرات یا ارایه گواهی اداره ثبت شرکت ها و معرفی نامه برای اشخاص حقوقی در سربرگ شرکت با مهر شرکت مدارک مورد نیاز نقل و انتقال این دسته از مشترکان می باشد .

وی تاکید کرد: چنانچه مالک یا نماینده قانونی او و خریدار در دفاتر امور مشترکین یا دفاتر خدمات مشترکین حضور پیدا کنند انتقال خط تلفن فقط با اخذ کپی کارت ملی خریدار انجام می شود.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین