کد خبر: ۴۲۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حمایت مالی بانک کشاورزی انجام شد:

بهره برداری از 3 کشتی صیادی اقیانوس پیما در استان بوشهر

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، سه کشتی اقیانوس پیما با ظرفیت 630 تن طی مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان ،به ناوگان صید صنعتی استان بوشهر افزوده شد .
آفتاب‌‌نیوز :  به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر، در این مراسم که صبح روز پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه برگزار شد، دکتر سورنا ستاری با بیان اینکه فعالیت‌های شیلاتی و صیادی بر اساس برنامه‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: سیاست‌های دانش‌بنیان در همه عرصه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه شیلات به ویژه آبزی‌پروری و صیادی دارد.

محمد حسن رزاق منش مدیر شعب بانک در استان بوشهر نیز گفت: این 3 کشتی از طرح های بزرگ بانک کشاورزی در این استان است که با سرمایه گذاری  265 میلیارد ریال توسط مهندسان بوشهری طراحی و ساخته شده است.

رزاق منش تسهیلات پرداختی از سوی بانک کشاورزی را  مبلغ 160 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این سه کشتی صیادی زمینه اشتغال مستقیم 90 نفر فراهم شد .

وی یادآور شد: این شناورهای صنعتی جزو پیشرفته ترین شناورها هستند که  به صید انواع فانوس ماهیان ،ماهیان یال اسبی و دیگر آبزیان صنعتی  می پردازند .

مدیر شعب بانک کشاوری در استان بوشهر اضافه کرد : یکی از مزایای شناورهای اقیانوس پیما قدرت دریا پیمایی به دریای عمان ،اقیانوس هند و آبهای آزاد است تا بر ذخایر محدود آبزیان داخل کشور فشار کمتری وارد شود .

شایان ذکر است در این مراسم از بانک کشاورزی قدردانی شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین