کد خبر: ۴۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

فرمانده انتظامی سیستان: کشته شدن 13 تروریست در سال جاری در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی محکم نظام بوده و سرباز صدیق، فداکار و بی ادعای ولایت با تمام قدرت و توان است، گفت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه با دشمنانی مبارزه می کند که هدفشان مقابله با آرمان های شهداست و سنگر مشخصی ندارند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سردار "حسین رحیمی" در اولین یادواره سرداران و 250 شهید شمال استان سیستان و بلوچستان، افزود:  ما به خود افتخار می کنیم و خدا را شکرگزاریم که توفیق خدمت در لباسی را داریم که دلاورانی را که با رشادت و پایمردی، به ویژه در خطه سیستان و بلوچستان مظلومانه به شهادت رسیده اند، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده ایم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان، پاسداران و ارتشیان از کشور دفاع می کردند و در همان زمان بر اساس فرمان امام (ره) ماموران نیروی انتظامی در این خطه که به فرموده مقام معظم رهبری تنگه احد جمهوری اسلامی است از کشور دفاع کرده و امروز نیز ناجا در این منطقه از کیان کشور حفاظت می کند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ما در نیروی انتظامی در حال مقابله با دشمنانی هستیم که شکل خاصی ندارند و تلاش می کنند امنیت و آرامش ما را به خطر بیندازند و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و ملت را که برای آنها هزاران شهید تقدیم کردیم، هدف قرار داده اند.

سردار رحیمی با اشاره به امنیت مطلوب در نقطه صفر مرزی کشور، گفت: دشمنان در پشت مرز های ما با صرف هزینه های بسیار، تلاش می کنند که به امنیت ما خلل وارد کنند ولی نیروی انتظامی تا پای جان برای مقابله با این دشمنان ایستاده است .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نیروی انتظامی بازوی محکم نظام بوده و سرباز صدیق، فداکار و بی ادعای ولایت با تمام قدرت و توان است و در هر کجا که ماموریت برای ما قرار داده می شود ایستاده ایم تا جان خود را فدای حفاظت از کیان انقلاب کنیم .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی بیش از 13 هزار شهید برای تامین امنیت تقدیم انقلاب کرده است، گفت: خانواده شهداء به خود ببالند امنیتی که به برکت خون شهداء وجود دارد زمینه ساز قدرت برای مردان دیپلماسی در عرصه بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 13 تروریست توسط جان برکفان نیروی انتظامی استان به هلاکت رسیده اند، تصریح کرد: ما سربازی ولایت، تحت فرمان امام خامنه ای را توفیق الهی برای خود می دانیم و با اقتدار تمام در این خطه از کشور با عزت ایستاده ایم و با مخلان نظم و امنیت و دشمنان مقابله خواهیم کرد .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان کشف بالغ بر 110 تن مواد مخدر و برخورد توام با اقتدار با مجرمان و کشف بیش از 93 درصد جرایم را بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها در کنار مردم است، گفت: ما با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توانمندی های فرزندان وطن از حریم اسلام با قدرت دفاع می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین