کد خبر: ۴۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

ایفای نقش فتح‌اله‌زاده و آتیلا حجازی در قسمت دوم "‌من ناصر حجازی هستم "

یکی از شاگردان مدرسه فوتبال ناصر حجازی از مربی خود که فرزند ایشان است، دلیل محبوبیت پدر وی را می پرسد که آتیلا پس از کمی فکر پاسخ را به جلسه بعد موکول می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
... تصویر برداری بخش داستانی قسمت دوم فیلم " من ناصر حجازی هستم " که به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی امیر رفیعی در حال ساخت است، با حضور علی فتح اله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران و آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی به پایان رسید.

رفیعی در این ارتباط گفت: پس از استقبال مردم از قسمت اول، در جلسه ای با حضور سعید رمضانی داماد ناصر حجازی و نیاز افشین کیا سرمایه گذار فیلم تصمیم گرفتیم قسمت دوم را بسازیم که این اتفاق از چند ماه قبل آغاز شد.

تهیه کننده و کارگردان قسمت دوم فیلم مربوط به ناصر حجازی پیرامون ساختار آن توضیح داد: پس از آن که در قسمت اول بیوگرافی و زندگی ناصر حجازی روایت شد، تصمیم گرفتم در قسمت دوم به رفتارهای ناصر حجازی در جامعه ای که در آن زندگی کرده است، بپردازم که این مهم با ترکیبی از داستان و مستند ساخته می گردد  که بی تردید بر جذابیت کار خواهد افزود.

رفیعی پیرامون بازیگران فیلم گفت: در بخش داستانی فیلم علی فتح اله زاده و آتیلا حجازی و ... به ایفای نقش پرداختند که تصویربرداری آن اخیرا به پایان رسید. فیلم روایت هم دارد که دو نفر از ستاره های سینمای ایران این مهم را انجام خواهند داد. 

رفیعی در خاتمه ضمن قدردانی از تمام عوامل تولید و ساخت فیلم با اشاره به نهایی شدن کار قبل از ششمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی اعلام کرد: اسم قسمت دوم فیلم به زودی اعلام خواهد شد. 

در ادامه ضمن آن که چند تصویر از آخرین تصویربرداری فیلم مشاهده می گردد، خلاصه ای از شروع داستان را نیز می خوانید:

یکی از شاگردان مدرسه فوتبال ناصر حجازی از مربی خود که فرزند ایشان است، دلیل محبوبیت پدر وی را می پرسد که آتیلا پس از کمی فکر پاسخ را به جلسه بعد موکول می کند. 

آتیلا حجازی که در راه رسیدن به منزل است، ذهنش درگیر سوال شاگرد است که ...  براى مشاهده ساير تصاوير اینجا كليك کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین